Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 562 ggr
KaiPon
0

9 Januari

Hej hopp folket!

Nyss vaknat och funderar på att försöka få i mig något i matväg.

Idag är det blekning och hårfärgning som gäller Skrattande Bilder kommer nog om ni är intreserade Tungan ute

Aja, nu ska jag slita mig från datorn och gå och äta nåt. Glad

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

pius314
0

God morgon! Spännande med nya hårfärger! Ha en fin dag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
flisan708
0

God morgon på Er alla!!!!

Vakade idag på tok för tidigt, typ 0430, slocknade framför tv:n igår. När är frågan. Denna vecka har jag lång vecka på jobbet - måndag, tisdag - fredag, lördag, söndag natt. Får se vad veckan har att bjuda på.

Funderar på att gå och lägga mig igen och sova till 09. Sen måste jag ut på stan och göra lite ärenden. Vid 15 är det sovdags igen, så jag orkar med natten på jobbet. Inser att jag har fullt med rutiner, men tror de är nödvändiga.

Önskar Er alla en skön måndag!!!

Kram

#0 Lägg gärna ut bilderna på nya hårfärgen. Glad

Maria
0

Godmorgon alla. Tittar in som hastigast. Är på väg till jobbetGlad

Känns underbart att kunna skriva det.

/Maria

Toyan
0

God morgon på er.

Lycka till med nya hårfärgen KaiPon.

#2 Sov gott flisan.

#3 Gläds med dig HumlanKyss

Till er alla önskar jag en riktigt fin början på veckan.

aggeelin
0

Godmorgon! #2 Härligt att gå till jobbet!

Här är det fortfarande härligt mörkt ute och även jag är på väg till jobbet. Nu väntar några fullspäckade arbetsveckor så det är bara att hugga i.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God morgon.

Det blev en riktigt kall promenad till jobbet idag. Vi har -23 grader Tyst

Astman gör det svårt att andas denna kalla luft. Men en halsduk virad runt ansiktet gjorde det en aning lättare.

Ha nu en bra dag alla!

[peter54]
0

God morgon Glad

Kallt i snålblåsten, 10 minus. Jag ska strax iväg för veckans behandling nr 1, knepig taxichaufför, han ringde och frågade om han skulle åka Essingeleden! Dit är det 13 mil härifrån och dessutom åt motsatt håll från Uppsala.

chik
0

kaipon säger som övriga.Intressant o se hur det blir med hår färgningen..Om du gör den!.

Pius.Vink"""

flisan..Oj vad tokigt, somna i fåtöljen..Fint natt pass till dig..

bubleboo..Gläds med dig..Jobba på""

Toyan..Vink till dig.

O så önskar jag er alla en fin Måndag…Där ute i Etern..

Lena.P är jag i verkliga livet.

pius314
0

#2 samma här! vaknade 03.38 och somnade om 04.45 ungefär… Jäkligt trött när jag skulle upp 05.45… Men de är bara att hugga i, jag får sova i kväll (jag som inte jobbar natt)

#3 Härligt!

#6 jag har en liten grunka som heter lungplus som är som en liten skorsten (värmeväxlare) som man kan ha i munnen när det är ruskigt kallt. Jag hade den för att kunna åka skidor, men den kanske kan vara nåt att kolla på!

Ha en fin dag alla!

[GunillaF]
0

#9 Ja, det ska jag kolla upp. Tack!

KaiPon
0

Hej hopp igen.

Sitter med blekning #1 i håret nu. Får se om den tar ordentligt eller om jag måste ta mig ut och köpa mer sen Tungan ute Är så sjukt taggad på att äntligen, efter jag vet inte hur länge, ha blått hår. Har velat ha det väldigt länge nu, men detta är första gången det faktiskt blir av för mig.

Men att gå från svart till blått blir kanske inte det enklaste heller Skrattande Men aja, jag vet att jag ska ha råd med en blekning till om det skulle behövas. Tungan ute

Bilder kommer då jag är klar, även om det kanske bara blir dåliga mobilbilder, då min kamera inte har batterier just nu. Obestämd

[cherstin]
0

Godmorgon alla som redan vaknat och som vaknar lite senare.

Årets kallaste dag här hos mig. Minus 12 grader nu. Stopp det räcker, inte kallare tack.

Månen väckte mig kl 2.30 sen har det varit till o från med sömnen.

Hårfärgning, arbete, sömn, behandlingar, jaa det är sånt som är livet.

Vi ska börja riva ner innertaket i vardagsrummet idag.

#7. Min svärmor skulle åka taxi från Sala till ortopeden på Karolinska. Hon blev hämtad av en taxichaffis från Örebro. Som dessutom inte hittade till Solna så svärmor fick lotsa. Sen fick hon lotsa honom tillbaka till Sala också. Det finns saker som var bättre förr.

Ha en riktigt bra dag vad ni än tar er för.

pius314
0

# 10 de nada. Hoppas du får lindring!

#11 spännande!!! Åh svart och blått låter snyggt!

Maria
0

Jag har åkt taxi ett antal gånger i Göteborg och det är skrämmande hur dåligt de hittar även inne istan. Tar gärna de längsta vägarna osv.

/Maria

Fridaaaa
0

God morgon

Halt ute och jag ska snart köra till mina föräldrar plus uträtta ärenden efter det =D Ha  en underbar dag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

KaiPon
0

#13 INte svart och blått dock, blått med lite rött. Hade svart hår förut dock, men det försvinner nu. Eller snart, beroende på hut bra blekningen tar Tungan ute Kanske måste köpe mer, kanske inte, det vet jag inte förrens jag har skäljt ur blekningen jag har i håret nu.

-10 är det tydligen ute idag, så jag får dra på mig mycket kläder om jag måste ut märker jag. Obestämd Ingen snö dock..

Anders 50
1

Godmorgon!

Det blev sovmorgon idag, trött!  3 dagar i skogen på raken sätter sina spår.

Idag blir det lugna gatan! Tänkte stå vid spisen och fixa till framtida middagar och frysa in, kan vara gott att hitta i frysen när man har bråttom.

Avundsjuk på Gunilla som har det kallt!  Här är det bara -2.

Ha en bra måndag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

God morgon! Jag ser att många av er sovit dåligt, jag däremt har sovit väldigt bra. Det är så skönt att få sova ut och kunna tänka klart.

Så gör de i sydligare länder, de låtsas inte veta riktigt och tar omvägar..så tjänar de mer. Jag kan förstå din känsla när du drar iväg till arbetet.

Aj Aj KaiPon var försiktig… bränn inte håret, det är jättesvårt att få ur svartfärg..jag vet..mitt hår ramlade av, jag såg ut som en marinsoldat

och fick uppträda som kille i ett halvår.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

zabelle
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Efter flera dagars ledighet är det seeeeegt idag Tyst

Ha en så bra dag ni bara kan!

Zabelle   

KaiPon
0

#18 Jag ska vara försiktig, jag lovar. Har dock gått från blåsvart till blond förut, och nu var det mer brunsvart.

Första blekningen gjord nu. Ska vänta lite till sen klä på mig och gå till affären, behöver blekas lite till för att få ut det sista. Fler bilder kommer antagligen allt eftersom att håret fixas SkrattandeTungan ute

stina63
0

Godmiddag

Får jag säga istället,. har sovet länge idag, Var rätt skönt få sova ut,

Men nu behöver jag städa lite ta ner julgardinerna.. hehe

Ha en skön måndagGlad

flisan708
0

#8 Jag somnar emellanåt i soffan, men brukar sällan sova hela natten där som i natt. Men men…… shit happens!!!!! Lite tok roligt är det!!!

#2 Sov väldigt gott, i en och en halv timme!!! Snart läggning igen vid 15.

#9 Avskyr som dig att vakna sådär tidigt, man är helt slut vid 20- tiden på kvällen.

flisan708
0

#3 Lycka till på jobbet!!!! Glad

Maria
0

#23 TackKyss

/Maria

KaiPon
0

Sitter med sista omgången färg i håret. Altså den blåa och den röda färgen. Ska bli kul att se slutresultatet, men kommer sitta med färgen i håret ett bra tag för att få bästa resultat, haha. SkrattandeTungan ute

Hans K.
0

Hej
Ja, här verkar det jobbas och sovas o färgas hår o åks taxi o lite allt möjligt, kul och höra vad som händer, lite som ett "cyber-ring så spelar vi". Det berättas lite om vad som är på gång, ett trevligt radioprogram tycker jag. Vissa trådar så spelas det ju också :)

Jag fortsätter kolla på film härhemma tills förkylningen släppt, idag bara 3 filmer ..hittills
Var ute på balkongen och tog en bild på träden utanför och "bearbetade" den lite i datorn, sk HDR-teknik så den inte såg så grå ut, fast den vart lite mörk. Om den riktiga verkligenheten inte är så bra så fixar man om  den lite med hjälp av datorn, fast det bästa är nog att lära sig uppskatta den riktiga verkligheten som den är och ta vara på alla guldkorn. Ha en skön kväll! Hälsn. /Hans

chik
0

God kväll här i burken.

Det var ju många som smet för bi i morse ser jag nu. När jag skrev så var det bara tre framför..Ja så det kan bli…

Hans. vilken Bild!!!!!

Kaipon. vad du ser koncentrerad ut"""Skrattande Skall bli intressant o se hur det blir..Blått??? som Hans Bild WoW..

Gunilla..Inte bra för dig med öppen mun o andas..Halsduk runt ansiktet..Eller RånarluvaFörvånad

ja här snöar det nu..Vi har haft ett fint väder i dag..

Så fint skall ni ha där ute i etern..

Lena.P är jag i verkliga livet.

pius314
1

Gonatt tråden. Jag som skulle slagga tidigt, det sket sig. fick skäll på jobbet = hemläxa, sen hade ungarna fått tillbaka lössen (inte samma, men avlägsna släktingar troligtvis) så det blev till att fara till apteket och köpa mer medel, sen behandla dem och mig, göra hemläxan från jobbet och vips var klockan över 12… Tur att jag kan ta lite sovis i morgon, zzz Hoppas du har nåt hår kvar KaiPon! :-)

fotokrafs
0

#0 Jag vill se Skrattande