Inte sovit på 33 år
Det är sant 
Artikeln är från 2006 så nu har han väl varit vaken i 39 år(!) om han fortfarande lever.
http://www.aftonbladet.se/halsa/somnklubb/article10767811.ab
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Holy mother of duck!
Stackars människa, det kan inte vara kul att vara igång 24/7. Hoppas han inte jobbar dag och natt hela tiden bara, det, om nåt, sliter på kroppen ju 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Usch..stackarn!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Oj, oj det måste vara enormt ovanligt. Låter nästan som en hjärnskada. Normalt sett så dör man om man inte får sova till slut.
/Maria
Hmm, jag säger som dr Dengroth, "jag är scheptisk".
Blir lite skeptisk med detta. Låter konstigt att inte ha sovet en blund på så många år,
Tror inte heller på detta! Ingen människa kan väl leva utan sömn ?
Det är väl ofta så med människor som har sömnproblem att de säger att de inte sovit en blund natten som har varit, men om man filmar dem så ser man att de faktiskt sover då och då, även om de själva är omedvetna om att de faktiskt gör det.
Jag vet ju själv hur det kan vara nätter när jag har svåra fantomsmärtor och inte kan sova. Jag tror ofta att jag har varit vaken natten igenom, men då upplyser min fru mig om att jag har snarkat och det gör jag inte i vaket tillstånd.
Dvs att även om sömnen är dålig och sporadisk eller fragmenterad, så sover man ändå ibland och jag tror inte att hjärnan överlever om den aldrig får vila.
Det finns ju också exempel på människor som lärt sig sova med öppna ögon, exempelvis i nazisternas utplåningsläger finns såna exempel. Fångarna har som tortyrmetod tvingats ha ögonen öppna för att inte kunna somna, men de har lärt sig att sova ändå.
Jag är skeptisk jag med. Det finns ju dem som faktiskt lider av en sjukdom som gör att de inte kan sova, och de dör ofta unga för kroppen ger helt enkelt upp när den inte får vila. De gjorde en dokumentär om en kille som hade sjukdomen, och han blev alldeles väck i skallen av sömnbristen innan han dog..
Tillåter mig att tveka på sanningshalten i den artikeln. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!