Åka ifrån vintern
Är det någon som tänker åka iväg söderut för att slippa vintern?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
I morse skulle jag kunnat flytta för gott till vilket varmt land som helst.
Zabelle
Jag har inga planer på det men säger som zabelle att just nu skulle jag kunna tänka mig att åka vart som helst där det är varmare
/Maria
Förr flytta norrut TILL vintern! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
VILKEN vinter? Har bara haft snö en dag än så länge.. Saknar faktiskt snön just nu, och jag brukar inte gilla snö 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Saknar också snön! Skulle jag resa någonstans just nu, vilket jag inte ska, fick det nog bli till en plats med massor av snö..så jag kan åka skoter! 
#5 Jag håller med Sisa!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ni som saknar snö är välkomna hit upp. Det finns billiga hus att bo i också!
Nä jag väntar snällt tills våren kommer, För den kommer snart
Just nu, då det inte finns någon snö, och inte är vinter, så skulle jag gäääärna åka i väg….men…det är en dröm..som kanske går i uppfyllelse i framtiden…hoppas jag :)
Gillar inte att flyga plus att det kostar:P
Men hade varit skönt när det är kallt…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag varken vill eller kan lämna mina djur för en utlandssemester- även om det vore himla skönt med en sådan…
#11 Enda anledningen att jag inte befinner mig i ett varmt land just nu…
mina djur 
Zabelle
#12 Eftersom jag har så pass kortlivade djur, vill jag inte vara borta från dem så länge som 2 veckor- helst inte en hel vecka heller
. För och nackdelar med att leva med djur…
Jääla pengar!!! Om, jag hade, eller "fick" någongång…skulle jag helst åka på våren *harkel* som jag verligen inte gillar…eller, då mår jag inte så bra….
Nä jag vill inte åka någonstans. Oavsett väder föredrar jag att vara hemma. Vädret påverkar inte mig på annat sätt än att jag tittar ut, konstaterar vad det är för slags väder och planerar mina aktiviteter efter det.

#15 Perfa! :)) gillar sveriges årskiftingar…meeen, har så svårt med våren (tvärt om många)