Framtid
Arbetslös, studerande eller annat!
Hur ser framtiden ut ?
Vad studerar Du..Vad arbetar Du med ?
Vad är värt att satsa på..tror Du ? Hur ser det ut på Din marknad ? 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ser ljust på min framtid! Fick mitt första jobb i januari iår och till semestern så skrev vi papper på en fast anställning. Visserligen jobbar jag i ett tillverkande företag och vi är ganska konjunkturkänsliga, men här anställs och taktas det upp för fullt.
På den privata sidan känns det mer som en berg och dalbana. Jag har en plan och ibland känns den självklar och jag vill satsa helt och fullt. Ibland ser jag alla nackdelar och orosmoment och tvivlar så pass att jag undrar vad det finns för mening med livet om jag inte kan göra vad jag drömmer om.
I dagsläget ligger det dock i ett passivt skede där vissa saker måste falla på plats innan jag kan göra slag i saken. Men satsar på att ha flyttat till en egen gård om ca 5 år.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#1 Att ha en dröm och kanske kunna göra den till verklighet låter som en bra framtidstro. Lite tid måste det ju alltid få ta, att förverkliga sina drömmar. Får Du arbeta med det Du drömmer om..ja, då har Du verkligen skapat Dej en bra Livskvalitèt!
Lycka till! 
#2 Nej, inte ta tid! Vill ha nu, NU, NU! 
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
# 3 Förstår Dej..men Du får ha tålamod! 
Svårt att säga hur framtiden kommer att se ut.
Men förmodligen studerar jag eller fått ett jobb förhoppningsvis:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har en massa drömmar om framtiden, en av dem är att kunna leva på heltid på mitt Aloeverajobb! Superkul jag älskar det!
Jag hoppade ju av ekorrhjulet i januari i år och har gått hemma sedan dess. Överväger fördelar mot nackdelar, ska jag anmäla mig till AF eller inte. Blir ju 60 år nästa år. Vilka chanser har jag på arbetsmarknaden? Vad kan/vill jag arbeta med? Är det inte bättre att ungdomarna har arbete? Ja så tänker jag, årets näst sista dag.