Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 548 ggr
aggeelin
0

Godmorgon annandag jul!!

Godmorgon på er! Nuska jag gå till säångs men önskar godmorgon till alla som kommerin här under dagen. när det blir  dag ska jag lägga in lite bilder från julen.

Här blåser det riktigt ordentligt

Ha nu en riktigt fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God morgon!!!

Vaknade som vanligt för tidigt men jag får lägga mig igen lite senare. Idag ska jag på dop, det ska bli trevligt. Sen hoppas jag brorsan har tid att hjälpa mig att byta en lampa på bilen, har besiktning i morgon. Burr!!! Alltid lika pirrigt.

Här blåser det regält och jag har läst på fäjjan att strömmen gått på vissa ställen i stan. Kan det vara Dagmar som härjar på här? Tror att jag ska testa gps:en idag, fast jag kan vägen. Är lite nyfiken på hur tjatkärringen låter. Nu slipper jag förhoppningsvis åka vilse i framtiden.

Önskar Er alla en trevlig annandag!!!

[cherstin]
0

Godmorgon alla.

Måndag, annandag jul. Vaknade av att det blåser fruktansvärt här idag. Trodde vi hade en mullrande lastbil på gården. Väntar på att det ska bli dagsljus.  Har inga speciella planer för dagen förutom att sy i knappar i några små välgörenhetskoftor. Det blir nog ingen prommis i skogen idag inte.

Ha en fin dag alla.

fotokrafs
0

God morgon!

Blåser här också.
#1 GPS kan vara rikitgt bra att ha, 
men nog har det hänt att vi kört fel med GPS:en
den har i allafall lurat iväg oss på konstigheter ibland. Glad
En gång när vi skulle hem från Stockholm (vallhallavägen) fick gps:en för sig att vi skulle åka via finland.
Det var den första GPSen, har inte råkat utför riktigt så tokiga grejer med nya.

#9 Blir kul att se mysbilder från Agge sen Skrattande

[Woozy]
0

God morgon.

Ser nu att jag skapat en dubbeltråd av god morgon Skäms

Såg inte denna tråden…

Ha en fin dag.

Anders 50
0

Godmorgon!

Stormen har bedarrat, vädertjänsten överdrev som vanligt!

Är på väg till skogs, ska bli gott men lite frisk luft.

Ha en fin dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

God dagens alla. Flisan Besiktning inte rolig.

Ja det var väldigt vad det blåste i natt, o nu är det vindstilla ute o ett härligt väder…

ja ni får ha det bra där ute med vad ni nu är o gör…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morron!

Ska rida nu på förmiddagen för skulle regna i eftermiddag sa dem. Hoppas på fint väder :)

Sedan ska jag rensa i garderoben, ta bort allt jag inte använder, onödigt att det ligger där :) Får se vart jag gör av det sen.

Nu sitter jag bara & tar det lugnt, skönt det med!

Ha det bra!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

Tog en sväng och kollade läget.

Verkade som en hel del träd vält.
De hade och höll på att röja vägarna

Cykel/gångvägar var det däremot en del kvar.

Får önska forsatt… (bilden är från Tumba imorse)

chik
1

Jo i dag har jag varit medlem på iFokus i 4år…Tiden går fort..

Övernaturligt var det jag blev medlem förs på..

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Nu är jag uppe och frukostäten sen någon timme. Det är lätt att vända på dygnet när det är helger och mycket folk hemma.

stina63
0

God middag vänner

*9 Chik ha den äran på 4 års dagenKyss

Jag är lite trött. Har sovet lite länge. Kändes konstigt när jag vaknade, Tänkte jösses jag har försovit mej. Men kom på rätt snabbt att jag har semester nu i en vecka. Hehe.

Ha en skön annandag måndagSkrattande

Anders 50
0

Och jag har plockat kantareller!  Glad

Inte så stora, men vad mer kan man begära annandag jul?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

#12 Nä, på annandag jul är kantarellerna vanligtvis små!

[GunillaF]
0

God middag.

Jag har stökat vid spisen mest hela dagen, lyssnat på trafikinformationen på radion och håller tummarna för att dottern och hennes familj klarar sig gott efter vägen hem till mamsen.

De åker där dagmar varit mest hårdTyst Med den baby på 1 1/2 månad så gäller det att det går bra och att de inte blir stannande efter vägen.

Ha en riktigt bra fortsättning på dagen!Glad

[peter54]
0

God kväll Glad

Jag har just kommit hem efter en dag på dialysen. Det var en jobbig natt pga blåsten. Jag trodde att altanen skulle blåsa bort. Vi fick strömlöst vid 03.30 och strömmen var borta till eftermiddagen.

Eftersom det var kolmörkt hemma så blev det ett äventyr att ta sig ner från övervåningen, men det löste sig genom att jag lyste väg med skärmen på telefonen. Väl nere letade jag upp en ficklampa så att jag såg att tända juleljusen.

Vattentrycket var förstås skralt utan el, så det blev en enklare dusch i stearinljusupplyst badrum. Det låg träd över vägen på flera ställen, men det gick att krångla sig förbi.

KaiPon
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Konbanwa, minna-san!

Far nog hem imorrn, vilket kommer bli skönt ^^ Visst har jag haft det kul här, men jag har hemlängtan..

Måste fixa datorn också, så jag kan se på dramor, haha Skrattande

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/