Julvärd
Hur var Kalle Moraeus som julvärd?
Helt superb tycker jag. Arne W var bra på sin tid sen har det varit sisådär.
Jag tycker inte han var bra.
Men det är nog för att jag inte gillar hans musik eller direkt honom heller. Känner inte han men hur han är i tv. Vet ej varför.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vet inte..Såg inte på TV. Fast jag tycker han är en härlig prick..Så jag kan tänka mig att det blev bra.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det lilla jag väl såg tyckte jag var bra.
Nja, jag tycker att Kalle Moreus är en fantastisk musiker, han kan spela på i stort sett vilket instrument som helst, ett musikgeni, men någon TV-pratare är han inte.
Jag är inte ens säker på att jag tycker att julvärdsskapet på TV är någon vidare bra idé, jag tycker att de flesta som inte är "hallåaproffs" gör ett blekt intryck, så även Arne Weise. Jag skulle hellre se att man valde ut någon av de programpresentatörer som redan jobbar på SVT om man nu prompt ska ha någon speciell julvärd.
Nja inte tyckte jag han var så värst bra som julvärd. Arne var nog lite bätter där, Men idén som peter skriver är betydligt bättre
#4 Håller med Peter också att julvärdskapet på TV brukar verkar så
Det lilla jag sett brukar vara så krystat, men kanske är nervöst när man inte är redig tvhallåa. Det jag såg igår var dock var något förinspelat från när han pysslade med julklappar i dalarna(?), så kan inget direkt säga om Kalle.
Men med tanke på andra julvärdar JAG sett så kanske det inte är så konstigt om han Kalle vore bästa någonsin
Som ni brukar säga.. Smaken är ju som baken..
Såg inte på Tv..tycker man ska ägna tiden åt familjen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#8 mm, tycker det vore konstig om man åker för att fira jul med folk
och så sitta och titta på tv. 
Kom att tänka på att när jag var liten så såg jag sällan Kalle Anka. Kan inte minns att jag såg ett helt avsnitt i alla fall. Gästerna kom alltid vid 15-tiden.
I år såg vi faktiskt Kalle 
Satt och käkade framför TV:n, maken verkade kunna alla repliker 
Jag tycker förra årets julvärd Andre Pops, tror jag han heter var bättre. Menar han som är på sporten på tv.
Han skötte sig bra tycker jag, men en aning nervös. fast vem hade inte varit nervös första gången.
#9 Haha kan jag med stort sett ;) Ser på det varje år, tradition :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.