Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 667 ggr
Mandusius
1

Snö

Misstänker att det inte är bara jag som längtar efter snö ?

Idag spöregna det här nere i Blekinge och jag försökte verkligen intala mig själv att det är bara snö. Men de önskningen gick inte i uppfyllelse denna gång.

Tror ni att vi i Sverige kommer få mycket snö innan jul? :)

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

_Charlie
1

Hej från en annan Blekingska! :) Jag är lite glad om snön håller sig borta till tidigast tisdag då denna hemska mamman inte kunnat införskaffa vinterskor till sina barn ännu. ;) Enligt prognoserna ska vi ju få in varmluft dagen innan julafton och plusgrader hela julen.. :(

aggeelin
1

Jag är lika glad utan. Jag har nu inskaffat varma stövlar och mycket varma kläder till ben och knän   - har dessutom handlat varma kläder till barnbarnen samt pulka och snöleksaker så nu blir det ingen vinter på flera år Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Namiko
1

Här har vi haft både regn och plusgrader i 4 dagar och det är fortfarande snö ute. Fast det känns mer som april än december.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Fridaaaa
1

Åh ännu en blekingebo!:D Härligt :)

Ja jag som inte gillar snö vill faktiskt ha nu :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

examynia
1

för min del kan jag vara utan snö..:P gillar de inte alls..men ska ändå erkänna att nån cm får de gärna över julen iaf.. men sen får de gärna försvinna igen:P