Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 396 ggr
Cristine
0

Skadegörelse

En vän till mej  har fått sin nya bil rispad och man blir så upprörd, hur sjutton kan man göra så och så nära inpå julen. Den personen måste vara väldigt bitter och sjuk.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

Så hemskt cristine att få sin nya bil rispad. Fruktansvärt sjukt. Man blir så arg när sådant  händer

[GunillaF]
0

En sjuk människas gärningRynkar på näsan

Cristine
0

Ja så måste det vara, jag undrar hur man mår när man gjort något sådant..kan personen känna glädje över det tro?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

penke
0

bara spånar
på ett plan är en bil bara ett dött ting
, men det representerar väl oxå en energi
all den kraft ,ork,längtan och arbete som ligger bakom

..hellre döda ting..

tanken slinker iväg 
, de som skär sig själva
för att det inte ska göra så ont ..
(i själen)
är detta en ..fegvariant av det ? Obestämd

,  penke

JohannaEkroth
0

Har inte folk bättre för sig? Skrikandes Förstår inte vad det är med folk, och jag är livrädd för att samma sak ska hända med min moppe som står utomhus här utanför ghettot jag bor i, för jag får inte ner den i källaren då den väger 82kg och det är en över 1 m lång trapp ner. Rynkar på näsan

I lördags när vi hjälpte min systerdotter att flytta till eget, så var jag och pratade vett med 4 tonåringar som höll på och klättrade över staketet till och från brandtrappan till Coop-sveaplan här i stan. De lyssnade faktiskt på mig och frågade en massa frågor om lagen och brottsregistret och framtiden och så. Hoppas jag fick dem på lite bättre tankar.

Hoppas det löser sig för din vän, Cristine och hoppas hon har en bra försäkring. Mamma repade sönder sin bil på kravallstaket som vägarbetare ställt väldigt dumt så hon blev klämd mellan dem och trottoarkanten och de repade hennes bil. Sedan bara en vecka efter så har något pucko ställt fönstren öppna i en gavellägenhet en blåsig dag, så det blåste i kors och tillsist lossnade rutan i ena fönstret och föll rakt ner precis framför ingången på hennes affär, bilen fick sig en redig kyss av detta också, men det får ju längenhetsägarna stå för. Deras hemförsäkring skulle täcka… Men tänk om någon kund hade kommit och besökt mor min precis när rutan föll ut… Usch! Obestämd

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else