Är du blyg?
Kanske mest när det är mycket folk omkring.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Blyg..nej, bara lite försiktig! 
Nej jag är absolut inte blyg.
Däremot skulle jag aldrig t.ex bada topless men det handlar mer om att jag är pryd och tycker inte passar sig.
Egentligen skulle det inte bekomma mig att slänga av mig kläderna och vara naken men det handlar om respekt för andra
Jag har heller inte svårt att prata med främlingar eller i grupp men skulle gärna inte uppträda men det beror mer på avsaknad av talang och återigen respekt för att andra att slippa detta
/Maria
Nej är i regel inte blyg :) går inte att vara det när man hoppar runt som timvikare :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 3 Håller med..bara att ta för sej! 
#4 Ja man måste visa framfötter :D
Är inte blyg generellt sett utan väldigt framåt. Men om jag tycker om någon/ förtjust - blir jag blyg. Det handlar nog mest då om osäkerhet/ rädsla.
Ehehe… Beror på när man möter mig.. Men jag har ju också social fobi som jag kämpar mot.. Men träffar ni på mig på konvent eller konserter så är jag inte det minsta blyg. Men utöver det.. Ganska så blyg..
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jo, jag är/kan vara blyg.
Nej inte nu längre. Jag var folkskygg som tonåring, men nu är det nog snarare tvärtom. 
#3 vad är en "timvikare"?
# 9 En timvikarie är någon som jobbar på timmar. Rings ut då det fattas ordinarie personal på en arbetsplats. En timvikarie måste alltid vara beredd att rycka ut och jobba, om hon inte sagt ifrån!
#9 Som Sisa sa ;)
#10 #11 Jaha var det timvikarie som avsågs, det vet jag ju vad det är, men det stod "timvikare" och jag trodde att det var något speciellt, men det var bara en lite felskrivning.

# 12..oj, det såg inte jag!
#12 Haha nej bara ett tryckfel ^^,
. nä ..
men,ibland glömmer jag bort det 
, penke
Ja och nej.
Jag skulle aldrig tala inför en folksamling. Jag säger inte så mycket på ett kalas eller fest där jag ingen känner. Känner de flesta andra varandra blir jag tyst.
Är det ett fåtal människor och jag känner att någon annan är obekväm, ja då babblar jag för att lätta upp och för att alla skall må bra.
Men jag är en riktigt kaxig kärring när det gäller att hjälpa andra. Både på arbete o privat . Är jag schitzofren tro? 
Var rädda om varandra
Är lite som dig Signemo :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
HIhi. Då är vi två Loveradio
Var rädda om varandra