Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 795 ggr
stina63
0

Mys kläder

Kom och tänka på myskläder. Hur går ni klädda hemma när ni är lediga?
Själv har jag dom kläder som jag har på mig under dagen. Men när kvällen kommer så åker min mysdress på i flanell.

En som jag känner måste bara byta om varje  gång hon kommer hem. Kan inte ha sina byxor på sig utan de blir mysbyxor på då.

Fridaaaa
0

Joggingbyxor och ett skönt linne/t-shirt och ev tjocktröja beroende på vädret.
Ibland även min mysdress, svart med djävuls-hellokitty på (avskyr henne annars) Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

Olika, men nu på sommaren när det är varmt så det blir linne och shorts 
(ofta skippas även shortsen).

Karmatarerskanise
0

Jag bytar alltid om till "hemmakläder" när jag kommer hem.
På sommaren är det solklänning och på vintern flanell byxor och tröja.

TS; har du verkligen flanell på sommaren? Jag hade avlidit av värmeslag :P

AnnL
0

Går alltid i ett par träningsoverallsbyxor hemma.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lorita
0

Mysbyxor direkt när jag kommer hem, jag har faktiskt några par som jag har i stallet och sen byter jag om igen, det kan bli väldigt många byten under en dag Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Maria
0

Jag avskyr mysbyxorFlört Jag går i mina kläder som jag haft på dagen med undantag att jag tar av mig BH:n så fort jag kan.

Senare på kvällen åker morgonrocken på för det mesta. Jag är ju en kvällsduschare.

/Maria

[peter54]
0

Jag gillar inte heller mysbyxor. De är så förbånkat dåligt sydda tycker jag. Om de har rätt längd, vilket inte är så lätt att hitta, ja då får jag in en person till i midjan.

Jag går alltid klädd ungefär likadant till vardags, oavsett om det är morgon eller kväll. T-tröja och kortbyxor nu på sommaren. T-tröja och långbyxor med mycket benfickor under resten av året.

#6 Tänk om jag kunde få frugan att gå BH-lös, hon har till och med skaffat en sov-BH. Flört

Maria
0

#7 Va!!!!! Finns det sådana?Förvånad

/Maria

stina63
0

Hera i stugan har jag de.. ibland är det kallt här inne speciellt kvällar och mornar. Då är det skönt. Men i lägeheten kan jag inte ha de.. Där är för varmt

Fridaaaa
0

#7 Usch att sova med bh på haha
Visste inte ens att det fanns sov-bh haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

#8 Jodå, de finns. De är mjuka, utan alla hårda sömmar och byglar. Jag visste förstås inte heller om dess existens innan min fru skaffade en.

Obestämd

stina63
1

Sova med BH,, Nä dom får vara lite lösa mellanåt.Skrattande

Maria
0

#11 Men jag fattar inte varför? Fyller det någon funktion? Nyfiken…Flört

/Maria

[peter54]
0

#13 Jag tror att hon tycker att det är lätt att hon klämmer brösten när hon sover och att nu hålls de mer på plats.

Maria
0

#14 OK, mina är så små (men långa) så jag kan nog inte klämma så mycket.Tungan uteSkrattande

/Maria

[peter54]
1

#15 det påminner mig om när min lillasyster var fem år och fick frågan vad hon önskar sig som vuxen.

Hon svarade att hon ville ha långa tuttar som hon kunde kasta över axlarna när hon skulle göra något.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men OJ!!! Ni är för härliga!!   SkrattandeKyss

stina63
0

* 16 Hahaha  Skrattande

De påminde mej när jag var barn när mamma tycket jag skulle använda Bh,, Hon sa gör jag inte de så får jag så långa tuttar som hänger ända ner till knäna.. Men de tyckte jag de var okej bara jag slapp ha en på migSkrattande

Maria
0

#16 Haha Peter. Vilken önskanSkrattande

Tack och lov så är mina inte riktigt så långa…annu kanske man ska sägaCool

/Maria

Turfaren
0

Jag byter normalt inte om, när jag kommer hem, men om jag är hemma en dag, kan jag gå klädd i sparkdräkt eller snickarbyxor.

KaiPon
0

Byter om direkt efter skolan oftast (speciellt då jag har en tendens att ibland somna tidigt och nästan utan förvarning)

Fleece-aktiga byxor och hoodie Skrattande Min pyjamas. Men kan inte gå runt o byxorna utan att knyta åt rätt rejält, vet inte om det är jag som blivit mindre eller byxorna som blivit större Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Anders 50
0

#13   Sånt elände…gömma dem på det viset! Men då gäller det att passa på vid bytet!   FlörtFlört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anders 50
0

Jag har inga särskilda myskläder. Går i jeans och t-tröja inne.

När jag jobbade bytte jag alltid om på jobbet eller när jag kom hem.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#16 Kom direkt att tänka på denna video då jag läste det där Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

zabelle
0

Jag har uniform på jobbet och byter till träningsbyxor och hoodie när jag kommer hem.

Zabelle   

Namiko
0

Jag går i samma kläder hela dagen, eventuellt klär jag på mig "halvvägs" när jag kliver upp och tar på mig resten av kläderna innan jag lämnar lägenheten.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

stina63
0

Känns som det är hälften hälften en del har myskläder när dom kommer hem, Andra sin vanliga kläder som de hande innan.

signemo
0

Har de vanliga kläderna på mig när jag kommer hem. Om jag inte skall göra något som fläckar ner. Skulle igentligen vilja ha en sån där afrikansk klänning. Alltså de långa. Vore skönt att gå omkring i

Var rädda om varandra