Godmorgon 8 december
Godmorgon alla.
Kan ni tänka er….det kom äntligen snö i Söderhamn i går förmiddag och den ligger kvar. Inte mycket, ca 5 cm, men åh, så underbart.
Jag fick julkänslor igår och bakade lussebröd. Får se om jag orkar baka något idag. Herr P har feber och är förkyld och det känns som om jag också är på väg dit. Men vad gär det?….Jag har ju fått SNÖ.
Ha en bra dag alla.
God morgon Cherstin & Hej på er andra när ni nu dyker upp 
Jag fick också lite julkänslor igår, fast det knappt är någon snö, tog en lugn promenad och tittade på alla söta granar som finns här bland husen. Det var en riktigt lugn promenad eftersom det var riktigt halt på gång-cykelbanan.
Nu har jag satt in en tvätt i maskin, har brist på rent här hemma så var tvungen att ta första bästa tvättid.. Gäsp 06:00 på morgonen.
Skön dag !
Cherstin o Fotokrafs. o ni alla fin dag till er..
Snö,jag tycker jag blir glad o det blir ljusare o renare ute..Vår snö här nere regnade bort i går
Fotokrafs.Men det är ju så fint o gå o titta..Fina ljus o pynt lite här o där.Jag har nog varit fönstertittare i mitt förra liv..

Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon alla
Visst är det fint med all adventsbelysning, behövs denna mörka årstid.
Den lilla snömängd vi fick har töat bort det mesta, nu får vi hålla tungan rätt i mun där ute för det har frusit på inatt.
Ha en fin torsdag allihopa!
God morgon!
Jisses vad halt det var idag, ta det försiktigt alla ni som ska ut i trafiken!!!! 
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon
Ingen snö, men blåsigt värre är det här. Har precis kommit in efter en lång runda med vovven. Får värma mig med en kopp kaffe.
Jag är ledig idag, ska försöka få undan tvätthögen innan jag ska till frissan. Sen kommer barnbarnet och förgyller resten av dagen.
Lussebullar lät gott, blir kanske en omgång sådana också om jag hinner :)
Ha det gott idag!
Zabelle
God morgon, god morgon.
Ha en riktigt bra Torsdag!
Godmorgon alla!
Slutspurten på hemsidan..nu kan ni skicka julkort därifrån om ni vill.
Videos har också lagts till och mer djur. Den sidan har blivit väldigt lång.
Kul med djur.
Många mörka moln kommer seglandes, jag undrar om det blir mer snö.
Ta det lugnt på vägarna för jag vill att ni har en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Snö finns kvar här men den har smält bort på sina ställen och idag är den hårdfrusen.
Har inget särskilt på agendan idag. Blir det lite varmare framåt dagen så kanske jag hänger på belysningen på utegranen.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9, Peter, säg till om du får så mycket snö så flyttar jag tillbaka till Heby
Nejdå, skojar bara.
#11 Var bor du nu då?
Godmorgon LK
Härliga bilder ni har lagt in.. Snö nänä här är inget snö hos mej kommer inget heller i år. Solen skiner ser jag nästan vindstilla.
Har en jobbekväll igen, Ses ikväll
God förmiddag!
Solsken och 0°. Ska gå upp och hämta grannens hund eftersom hon jobbar. Ut på en långpromenad med både henne och Silver. För övrigt en lugn dag.
Ha en fin dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God Middag!!!
Idag var min plan att gå upp 0830, vaknade 1145. Hmmm!!! Blev inte som jag tänkt mig kan man lugnt säga. Min plan idag är att städa, får hem två väninnor i morgon kväll på pysselkväll. Ska bli kul!!!!
Igår snöade det och det är så vackert ute, solen skiner. Man blir glad!!!!
Nu måste jag vakna till och sätta fart!!!
Hoppas ni alla har en bra torsdag!!!
Kram
halloj
har äntligen kommit in efter en skräckmorgon när jag inte fick igång datorn. Stendöd! Jag hade arbetat upp en rejäl panik och tryck på en massa knappar innan jag till slut upptäckte att en elanslutning halkat ur en liten bit *pust…. det hade kunnat bli ett långt och ensamt veckoslut 
nu ska jag ut och halka runt på vägarna.
ha en fin torsdag alla! 
# 12. Nu bor jag i Söderala, ett litet samhälle 6 km utanför Söderhamn.
#17 har du inte snö där då, det ligger ju norrut?
Hej denna kväll!
Peter och cherstin..jag bor ung. mittemellan er och här har vi snö och minusgrader. Vitt och vackert ute! Imorgon ska här komma ca 2 dm snö och man varnar för trafiksvårigheter
Huva..jag ska jobba imorgonkväll, åker bil till jobbet och har en bit att åka. Det gillar jag inte..när det är snöoväder ska man sitta hemma i värmen och mysa! 
Men så är det ju ibland..snö på ett ställe, men inte på ett annat..trots att det inte är så långt avstånd mellan.
Tids nog har vi nog snö allihopa..det kan man väl också kalla Livskvalitet ? 
Ha en fin kväll!
God kväll!
Här är snön nästan borta, men skulle komma mer inatt, mellan 5-10cm lovade dem men vill inte ha det just inatt, för ska köra kl 7 imorgon & jobba
Blev inringd idag kl 7 och bli tillfrågad om jag kunde jobba, på en lista jag just blivit inskriven på ^^, Jätteroligt! Så ska jobba där imorgon med :)
(bild tagen i går)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#18, nej, det var första snön. Nu är det -7 och snön ligger kvar.