Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 377 ggr
examynia
0

om du vann...

säg 500 000:- vad är de första du skulle göra då?

jag skulle nog betala tillbaka pengar som jag lånat först å främst.. sen skulle jag nog faktiskt ta med mig min pojkvän på en resa.. där vi bara kunde njuta av varandras sällskap å bara ha de bra.. sen finns de ju alltid hål att stoppa pengar i..=) men jag skulle vilja njuta lite av sånt man kanske inte kan njuta av i vardagen för att de kostar för mycket=)

vad skulle du göra?Flört

Lorita
0

investera i gården

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

examynia
0

#1 vad skulle du göra på/med gården då?

Lorita
0

det finns hela tiden att göra = lägga pengar på

ett hönshus står högt…en parkering….toa/tvätt hus…en slinga att köra häst….grusade promenad/rid vägar….vindkydd till djuren i alla hagar…traktor….ridhus (kostar mer än ½ miljon)…osv

examynia
0

okej då är jag med..jo de är inte billigt att ha gård.. jag vill åxå ha en gård men ja de kommer kosta:P

Lorita
0

#4 vist kostar det men man lägger lite isänder och vissa nöjen man har i lägenhet är inte så viktigt längre gården blir det som man har i centrum

zabelle
0

Jag skulle tagit ledigt från jobb ett år och rest runt, tror jag Cool
Kan se mig ligga på en strand under en palm med paraplydrink Tungan ute

Zabelle   

Cristine
0

Lägga dem på huset!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

FrökenFrisk
0

När jag vinner pengar ska jag först betala mitt studielån, sedan köpa en nyare bil och sedan göra något med min älskade sambo som ett bröllop!

Ser framemot framtiden!

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

Maria
0

Betala av på huslånen.

/Maria

fotokrafs
0

Låna ut pengar till mamma.
Betala studielån.
Större lägenhet.

Resten skulle sparas, få se hur mycket som blir kvar. Obestämd

[cherstin]
0

Hyra in hantverkare att lägga in nya golv i vårt hus. Gärna värmeslingor i hall och badrum.

examynia
0

de låter som helt vettiga grejer ni tänker göra.. betala lån å fixa hus är nog de vettigaste tycker jag.. men tycker man ska försöka unna sig något åxå:P

[peter54]
0

Jag är praktisk, så jag skulle lägga nya plåttak på uthusen och rusta min bil till tiptopskick. Blir det nåt över skulle jag köpa ett nytt kamerahus, högsta kvalisort.

Namiko
0

Jag skulle fortsätta leva ungefär som jag gör idag, plugga lite och inte göra av med för mycket pengar tills den dag jag åker till Kina och då skulle jag stanna där tills jag hade sett allt jag kan tänka mig att se där borta.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

flisan708
0

Jag skulle vilja betala bort mitt studielån och ett annat litet lån jag har. Sen skulle jag spara en del och sen ut och resa.

[Sisa]
0

Spara till pensionen..tror jag!  Obestämd