Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1396 ggr
Maria
1

Snickarbyxor

Jag är inte mycket för kläder men idag har jag faktiskt köpt ett par snickarbyxor i jeans.

Jag blev så himla lycklig när jag såg dessa i skyltfönstret för just snickarbyxor är ett plagg som jag har haft flera stycken av under livet och jag bara älskar detta plagg.

Kul om det blir modernt igenFlört

/Maria

evrekaw
0

Jag gillade också snickarbyxor, men det var länge sedan jag hade ett par…

Nu för tiden blir det mest klänning. Antar att det är av bekvämlighet, gillar inte sånt som sitter åt.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Maria
0

Fast dessa var ganska rejält bekväma och satt lagom löstFlört

/Maria

evrekaw
0

Ja precis, det är just därför jag gillar snikrisar…Skrattande

Maria
0

Ville bara säga att jag har gått omkring i mina nya snickarbyxor i dag och mått sååå braCool

/Maria

[MargaretaA]
0

jasså är det dags nu igen? Förvånad

Maria
0

Det får vi verkligen inte hoppasTungan ute

/Maria

[MargaretaA]
0

nej… det funkade sist när jag var ung, men inte nu när jag ser ut som boaorm som just har svalt en gris Skäms

Maria
0

#7 SkrattandeSkrattande

/Maria

evrekaw
0

#8 Blir lite avis nu… Vart hittade du dem,,,Obestämd

Maria
0

Indiska. Det är den enda butik förutom Loppis som jag brukar hitta kläder.Glad

/Maria

evrekaw
0

#10 Jag kommer iiiinte att åka till Indiska imorgon…Oskyldig

Maria
0

#11 Haha, försök att låta bliOskyldig

/Maria

evrekaw
0

#12 Busenkelt….Oskyldig Lätt som en plätt…Oskyldig

Turfaren
0

Kommer inte snickarbyxor alltid att vara modernt och alltid omodernt?

Visst har det funnits perioder då många har burit dem, som t.ex kring 1980, men hur moderna de än blir, finns det alltid många som avskyr dem, och hur omoderna de än blir, finns det alltid personer som bär dem. Så kanske det är med det mesta, men jag upplever ändå att snickerbyxor alltid väcker mycket känslor för och emot.

[peter54]
0

Jag har aldrig ägt ett par snickarbyxor och sannolikheten att det ska bli ändring på den punkten är, åtminstone just nu, lika med noll.

Samma sak med overaller, såna som bilmekar har. Jag trivs inte alls i såna. Jag bryr mig inte om mode alls, så jag fortsätter med mina jägarbyxor med benfickor och t-tröja, varje dag samma stil, år ut och år in.

FlörtSkrattande

[cherstin]
0

Jodå, jag hade också ett par för länge sedan i jeanstyg. Bara så himla besvärligt när man skulle på toa. Nej, inget för mig.

Maria
0

Oj, det var en gammal trådSkrattande

Kan säga att byxorna fortfarande tillhör favoriterna.

/Maria

chik
1

Snickarbyxor!!!Förvånad,,,,,Förvånad

Hade jag när jag var lite mindre…Inte bra byxor. lyckades ofta få i dessa hängsle i toa stolen, när jag besökte den..""Inte bra..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

# 18  Skrattande

Turfaren
0

#18 De flesta skulle nog lära sig efter en eller ett par gånger. Rätt använda är de mycket bekväma. Glad

- - -

Att det skulle vara besvärligt att ta på snickarbyxor håller jag inte med om. Jag har visserligen inte tagit tid, men jag tror inte att det tar längre tid med snickarbyxor. Visst är det ett extra moment med hängslena, men sedan är det bara några knappar som ska knäppas. Med jeans upplever jag att det tar något mer tid att rätta till en skjortan i midjan. När jag har jeans, använder jag dessutom bälte. Det är nog mest en vanesak.