Godmorgon 4 december
Sisa o ni alla en fin andra advent önskar jag er..mörkt ute är det o Tomte Nissen tassar runt o gör lite förberedelser för julen…
fast Söndag är en vilo dag..Så njut så gott du kan…
O i dag blir det till o titta på julmarknader..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sisa Chik och ni andra Godmorgon!
Ser ut som solen vill titta fram igen, här sitter jag ensam för dottern bor hos kontaktpersonen på helgerna och ikväll ska hon på Julshow.
Önskar er en härlig 2 advent.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon vänner
Jösses som de blåste i natt. Vaknade av de. Men nu är det lugnt igen.
Ska jobba i kväll Så vi ses senare i kväll
Ha en skön andre advent
Godmorgon alla. Det börjar dagas nu och har regnat en skvätt. får se hur denna dagen blir.
/Maria

God morgon Sisa, chik och alla som tassar in senare.
Roligt se att fler är vakna, började kännas lite ensamt här
Julmarknader låter mysigt chik, ha en fin dag.
En riktigt fin andra advent önskar jag er allihopa!!
Godmorgon alla.
Idag tänder vi andra adventsljuset. Lutfisk till middag i eftermiddag. Vad står på er meny?
Ha en riktigt skön söndag.
God morgon. Hemma efter en fin resa, nu ska jag mysa hemma idag! Ha det så gott alla!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon !
Idag blir det en sväng till Djurgården och hämta vinterdäcken, hos Far o Mor. Kanske går ett varv på Skansen och får in lite julstämning i kroppen. Oj !..ja visst ja..behöver kolla min gamla bil som ska besiktas imorgon. Önskar er alla en skön andra advent /H
Glad andra advent på er!
Ska iväg och rida idag,är dock fortfarande lite skakis idag efter gårdagens händelse.
Hoppas på att vädret är bättre med i eftermiddag :)
Sov länge idag för somnade inte förrän runt 2tiden i natt
Ha det bra!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
Oj vad det regnar, och så mörkt det är idag! Blåst har det gjort, men nu har det lugnat sig lite.
Idag var det inte planerat någon vistelse i skogen, men det går säkert att fördriva denna dagen ändå.
Hörde på lokalradion nu att det är risk för regn idag….de är ju för roliga på radion där uppe i Jönköping…
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon på er! Oj så morgontidiga ni alla är!! Här skiner solen och det blåser lite. Vi sitter här med frukosten och har nyss tänt det andra ljuset.
Jag önskar er en fin andra advent!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#9 Fin bild Frida,
Har visst missat vad som hände dig igår 
Önskar alla en mysig andra advent!
Men é dé inte en liten stjärngosseskogmus som tittar upp där? Bland tomtepippiarna
Härlig bild !
#11 "Risk för regn" ?? Jag tycker det ser ut som ett rent faktum 
Mus eller råtta jag vet faktiskt inte. 
Men stjärngosse absolut!
Halloj
Vaknade vid tretiden. Hade väldigt konstiga drömmar i natt igen, samt vaknade med världens mensvärk som fortfarande är kvar trotts att jag tagit värktabletter
Får se hur dagen blir i övrigt, vet att jag måste duscha i alla fall, men mycket mer än så gör jag nog inte.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Frida""har missat vad som har hänt!!
Hans vist är det en stjärnmus""
Moss..Vink på sig..vink""
Fin kväll från ett landskap som har hagel regn o snöblandat..Skitväder""

God kväll!
En dag med regn och blåst. Var ute en långtur med Silver vid 12. Helt plötsligt stod vi öga mot öga med en älgkalv på bara 10 meters avstånd. Pampigt. Sådana tillfällen jag önskar att kameran varit med.
Annar bara en lugn dag med inget göra.
Ha en fortsatt fin andra advent.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#21 Har inte skrivit ut det här. Men jag & pojkvännen höll på att krocka med en stor älg igår kväll när vi hade varit & handlat. Var en hårsmån ifrån den :S
#23 Himmel, det var väl tur att det gick bra. Både för er och älgen
Obehaglig upplevelse.
/Maria
Oj oj förstår om du vart skärrad..huua älgar e ruskigt stora..sån tur ni hade..riktig änglavakt:-)
Ann hihi är verkligen livrädd för älgar då dom sparkas så i rädslans infall..hade jag haft en kamera och stod öga mot öga hade jag nog skickat kameran och kutat därifrån *fniss*
AnnL. ja vist är dom stora,När man är Nära??
Frida. Wow vilken tur ni hade Ängla vakt…Ja i bland får man ha tur tanten med..

#26 Ja kändes lite så att vi hade det. Jag skrek och sedan började gråta för fick sådan chock :(
Frida""Klart att det blir en sådan reaktion. o det är bra att den kommer med en gång…
Så nu ser ni framåt…
Lena.
Gokväll!
Mitt på dan så slutade det regna så jag tänkte att jag måste ut en sväng. Så vi gick till skogs jag och vargen, men vi hann inte så långt förrän det blev nästan mörkt och sen kom ovädret igen. Och som det öste ner…och snöblandat blött elände. 
Men hunden var ju redan genomsur så vi fortsatte vår planerade tur som egentligen var för att kolla efter vindfällen efter stormen. Men fy vad kallt det var om öronen och nacken! Gott var det att komma hem och in i värmen och torka!
Men det finns en nackdel med stora hundar…mycket hund att torka! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#28 Ja det blir nog så.
Ja man får blicka framåt :) Och vara glad att inget hände.
Anders!!japp.Så blir det i skitvädret..Bara o torka o se glad ut…
Frida..
#23 Huvva.. skönt att det gick bra

Glad att ni hade beskydd Frida
#33 Ja k'ndes som att vi hade änglavakt :)
Gud, började prata med en kompis om att vi skulle byta dockor. Min Apollo mot hennes Cain. Det kom upp för att ingen av oss kände att vi hade ett band till våran docka. Turns out, we did. Kändes sjukt svårt bara att prata om, för oss båda.. Detta kanske var det vi behövde för att inse att vi faktiskt hade ett band till våra dockor, vi bara inte märkte av det XD
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/