Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 793 ggr
[Sisa]
0

Medlem

I snart tre år har jag varit medlem härinne på LK. Tre år som gett mej mycket..vänner, kunskap och mindre ensamhet.

Hur länge har Du varit medlem ?

Berätta gärna om hur Du hittade hit, och om Du tycker Ditt liv förändrats på nåt sätt sedan dess!   Glad

[GunillaF]
1

Jag blev Medarbetare här inne i starten. Så jag har varit med på Livskvalitet sedan dess, fast inte som medis hela tiden då.Skrattande

chik
1

07.12,26. Då blev jag medlem på Övernaturligt.jag hade läst mycket innan.

O jag var så rädd i börja.Trodde jag skulle få käftsmällar..Eller ännu värre, Bli anklagad för o vara Troll""" Det blir ju skribenter som inte kan formulera sig så…Huva"""

jag har blivit beroende av o gå in på forumet o göra en koll..O jag har fått människor som jag har träffat..så iFokus har get mig mycket..

Sen så väljer jag ju själv vad jag vill vara o skriva o svara på..

""Så tack för att jag kan vara här….

Lena……

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
1

# 1 Sen kom jag och efterträdde Dej, Gunilla..som Medarbetare. Är så glad att jag blev tillfrågad, och så glad att ändå se Dej här ibland!

# 2 Chik..du har varit med länge..och som Du vet gillar vi alla, att ha Dej här!  Kyss

[GunillaF]
2

#3 Inget kan hålla mig härifrån. "Springer" in och deltar så fort jag hinner. :-)

[Sisa]
0

# 4  Kyss

[peter54]
2

Jag har varit medlem på iFokus sedan oktober 2007, exakt när jag blev medlem på LK vet jag inte, men det kan inte ha varit långt efter att sidan öppnades.

Inget har väl egentligen förändrats annat än att det har varit positivt och trevligt att få vara med här, även om det kommit smolk i bägaren vid två tillfällen.

Dels var det förra året när Bergspuman lämnade oss och dels nu när någon driver korståg helt i onödan mot Cristine, men jag hoppas att det snabbt går över och vi kan återgå till den normala trevliga stämningen igen.

Hur jag hittade hit är också en fråga som jag inte har något exakt svar på, men jag vet att efter att jag blivit medlem på Reptiler iFokus, började jag utforska andra sidor. En del har jag blivit kvar på, andra har jag lämnat för att stämningen inte har varit trevlig där. Här är det allra trevligast att vara eftersom ingen tjafsar och bråkar.

FlörtSkrattande

Anders 50
3

#6 Nu tar du väl ändå i…korståg?    Hårda ord!

Till ämnet…jag blev medlem tidigt här, minns inte exakt.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

# 6  # 7

Vad vore LK utan er..här är ju mest tjejer annars!  Skrattande

Skulle inte vilja vara utan Peters härliga ormar..ej heller utan Anders lika härliga humor!  Glad

zabelle
1

Hittade iFokus i dec 2008.
Jag vet inte exakt när jag genom Ann hittade hit.
Det är trevlig stämning här och alla verkar bry sig om varandra.
Har ju fått flera nya vänner här som jag träffat "på riktgt".  

Jag gillar inte tjafs och bråk så de sidor jag var på från början har jag lämnat.

Zabelle   

[peter54]
0

#7 Ja kanske, men … jag blir så besviken på folk som inte ens vill försöka att lösa problem på ett trevligare och smidigare sätt än att gå till "högre instans" som prio 1.

Maria
2

Jag har varit medlem på iFokus sedan 2007 och det började med kattsidan. Det tog ett tag innan jag fattade vidden av hur många intresseområden det finns.

Jag kan inte minnas hur länge jag varit medlem på LK men det är ett bra tag.

Jag gillar denna sidan för den är som ett "andrum"

Jag gillar även andra sidor där det debatteras med högt i tak men hit kan man alltid smita när det "brinner", heheFlört

/Maria

[Sisa]
0

# 11 Precis så var det för mej med..det tog ett tag innan jag fattade vidden!  Kyss

[cherstin]
1

Det var min dotter som introducerade mig för länge sen och då var det släktforskning det handlade om. Sen upptäckte jag de andrasidorna också. Jag har varit medlem på ett par men hoppat av pga tjafs och otrevligheter. LK har jag hållit mig kvar vid men blev medlem för bara någon månad sedan. Jag vill känna mig trygg i det jag gör, därför blir startbanan bli lång ibland. Det är gemytligt här och alla är så vänliga. Här trivs jag!Skrattande

Karmatarerskanise
0

Jag har varit medlem på själva iFokus från 2006, tror det var råttor.ifokus jag hittade först. När jag blev medlem på den här sajten har jag ingen aning om :)

Här är mycket trevligt folk och trevlig stämning. Men att livet skulle ha förändrats för att jag hittade den här sajten tror jag inte. Däremot har det förändrats av att jag hittade till själva iFokus. Har fått många vänner :)

chik
0

Ja vi är några som är lite ………

jag kollade på min sida under statistik, där står det när man blev medlem..

Inte viktigt..Men lite roligt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

KaiPon
0

… Jag har ingen aning nä jag blev medlemm på iFokus, och ännu mindre LK faktiskt..

I år? Vet att jag hittade iFokus genom att en kompis är värd på Japan i Fokus..

2011-05-21

står det enligt min statitik i alla fall.. Och att jag har gjort 840 kommentarer och 65 skrivna inlägg Förvånad Ojdå. Är nog mycket mer aktiv här än vad jag själv trodde Skäms

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fotokrafs
0

Jag blev medlem på iFokus  2007-07-07

hur länge jag varit på Livskvalitet vet jag inte.  
När kom sajten?

Anders 50
0

Det finns en gammal tråd om medlemskap och när sajten startade, om någon orkar leta.

[GunillaF]
0
Anders 50
0

#19 Du var snabb! Glad Men jag tror att det finns en till, som liknar denna, där vi skriver om hur länge vi varit medlemmar.

Jag tror att jag blev med strax efter den tråden gjordes som du länkar till.

fotokrafs
0

Såg att jag i alla fall skrivit i "1 års"-tråden 2010-03-24

men känns som jag varit här längre, kanske mest läst dock.

penke
0

på LK slank jag in innan den riktigt startade :- )

till iFokus rymde jag i december -08,enl. datauppgiifterna
då dåvarande sajtvärdinna skrev i mitt gamla fora
(och väckte mitt intresse)
första inläggena blev dock på dåvarande Existens
resten är historia *ler* 

både kärlek, o vänskap
klokhet och ..dumhet har jag funnit här
Det är väl en förändring nog
att tala om *ler* 

penke

Fridaaaa
0

här vet jag inte, några månader? har inte riktigt koll då jag är medlem på många :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.