Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 2017 ggr
[TrevorS]
5

Gratis kors online?

Någon som har tips på vart det finns gratis svenska korsord på nätet (på svenska) som man kan fylla i online. Var inne på någon sida för några år sedan men helt glömt bort adressen och vet inte ens om sidan finns kvar.

Maria
0

Dagens Nyheters korsord tror jag man kan köra online.

/Maria

CelsiusT
0

Ah, det vill jag med veta om det finns =)

Medarbetare på westernridning.ifokus

[TrevorS]
0

#1. Kan du länka dit? Gick in på DN.se men hittade inte korsorden.

Maria
0

#3 Attans, jag hittar det inte heller men jag har för mig att jag löst deras kryss online.

Här kommer annars en annan sida där det finns gratis korsord.

/Maria

[TrevorS]
0

Hjärngympa hette sidan jag var på innan kom jag på, man får klicka på "Lös krysset interaktivt»" HEMSIDAN

Maria
0

#5 Glad

/Maria

[TrevorS]
0

Oj, ursäkta bumbleboo, missade ditt inlägg, tackar, nu har jag lite mer kryss jag kan lösa. Tackar. Skrattande

Maria
1

#7 Håller med om att det är himla kul med korsord.

/Maria

chik
0

Korsord"" roligt..

Men Sudoku roligare..Tur att smaken är olika…

Lycka till i Korsords träsket..

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

#9 Ja visst är det tur Glad Min fru har fastnat i "Sudokuträsket" så jag får ha korsorden ifred. Gillar korsord, avskyr sudoku. FlörtSkrattande

Maria
0

#10 Så är det här hemma också. Min man är helt såld på Sudoku och köper särskilda tidningar t.om.

Själv älskar jag korsord.

/Maria

[peter54]
0

#11 Vi kunde bilda en korsord-sudokuklubb och sitta i varsin ända av klubblokalen, du och jag i korsordshörnan, min fru och din man i sudokuträsket, hahahaha Skrattande

Maria
0

#11 HahaSkrattande

/Maria

zabelle
0

#12,13 Då lämnar jag av min man i er hörna och beger mig raskt över till Sodukoträsket Skrattande

Zabelle   

Maria
1

#14 Aha…

Då får vi se vilket hörn som blir mest befolkatFlört

/Maria

[Sisa]
0

..jag stannar helst kvar i korsordshörnan!  Skrattande

[peter54]
0

Då är det majoritet i korsordshörnan nu FlörtSkrattande

[TrevorS]
0

Jag föredrar nog också korsord, det är roligare på något vis än siffor. hehe. Skrattande

Maria
0

Jag klarar inte Sudoku alls. Jag får knappt ihop den lättaste och så blir jag bara arg och irriterad och det är ju himla onödigtFlört

/Maria

[TrevorS]
0

Jag har lärt mig ett "fusk" eller knep kanske det heter att lösa en sudoku, är inte så supersvårt egentligen men retar mig på det när jag skriver fel och måste sudda ut, korsord är roligare på det sättet hur man kunde ha fel på ett ord och va lättare det går om man ändrar till rätt. Skrattande

[peter54]
0

Nä jag har aldrig ens försökt att lösa sudoku, det lockar inte det minsta. Korsord har jag däremot alltid gillat ända sedan jag var liten. Jag brukade lösa korsord med min mormor innan hon dog 1969 och numera köper vi korsordstidningar till semestern varje år. Till vardags löser jag dem som finns i dagstidningen och ibland här på nätet.

[cherstin]
0

Jag föredrar också korsord så jag sällar mig till korsordsträsket.

#20 Trevor, jag missförstod din rubrik först…men det var ett fiffigt sätt att locka in migSkrattande

fotokrafs
0

Jag gillar sifferpussel (sudoku, kakuro, hitori och allt vad det nu heter). 
Men korsord, ordgömmor med mera går det me' bara det inte är för svårt. Glad

Skall ta och kika på länkarna

stina63
0

Här är en sida,, Men jag tror man ska vara medlem där för att kunna använda de kanske

krysset

Här är en annan sida

korsord