Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 522 ggr
[cherstin]
0

Jag blir så arg...

Jag kan inte kommentera på vissa sidor. Jag får gå tillbaka till föregående sida, klicka fram den sidan jag vill kommentera på om och om igen. Snart slänger jag ut datorn….för inte kan det vara skit bakom ratten…eller…

Maria
0

Här fungerar det finfint.

Kan du inte göra en felanmälan på support?

/Maria

[cherstin]
0

#1. Jo, får väl göra det om saken inte rättar till sig. Tack för tipset

Karmatarerskanise
0

Hjälper det inte om du trycker på f5 tangenten på tangentbordet? Då uppdateras sidan.

Börjar det inte fungera igen så bör du skriva en felanmälan inne på support som bumbleboo skriver. Kom ihåg då att använda felanmälan mallen som finns som nålad tråd i inläggslistan på support.

Cristine
0

Annars så strular Adobe flasch och Java

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#0 Det där händer mig också ibland - att när jag vill kommentera så går det inte att skriva i rutan.

Då måste jag backa tillbaka till föregående och sedan klicka framåt igen. Mycket irriterande, men jag har aldrig begripit vad det beror på.

Det måste vara en bug här på iFokus, för jag har aldrig råkat ut för det någon annanstans.

Eija
0

Förvånad…va jobbigt, här har det iallafall funkat som det skall varje gång jag skriver…

Karmatarerskanise
0

Det är inte så att ni ibland måste klicka precis på rätt ställe? Så är det för mig. Är bara en liten del överst i rutan som det går att klicka i så att markören lägger sig i skrivrutan och det går att skriva.

[peter54]
0

#7 Nejdå, det är inte problemet. När det går att skriva spelar det ingen roll var i rutan man klickar, men när det inte går spelar det ingen roll hur bra man siktar.

chik
0

har med haft detta problem..Några få gånger. Vet inte vad jag gjorde. så det försvan..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

Jag upplever det inte ofta, kanske en av 20 gånger när jag ska skriva en kommentar i rutan.