Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 565 ggr
stina63
0

Advent

Ja nu är det dags för första advent. På söndag den 27 november är det första advent,
Tycker det går väldigt fort och hinner inte med,

Har ni börjat att sätta upp adventstaken i fönstret?
Jag har sätt rätt många redan som har satt upp sina i fönstret,

Själv så väntar jag till helgen kommer.,

Skrattande

[LucyInTheSky]
0

Japp, har satt upp allt =) Är fint och juligt här hemma nu.

chik
0

Lucy…..Har du?

Här i vår lilla boning så sätt stakarna upp den första advent o jul sakerna veckan innan julafton o granen tas in dagen innan julafton.

Men sen så kan vi ha det rätt länge.Skäms

Lena.P är jag i verkliga livet.

[LucyInTheSky]
0

Jag har allt uppe. Julgardiner, ljusstakar, stjärnor och till och med tomtarna.. MASSA glitter. Bara julgranen som fattas. Den ska nog hämtas i helgen vid andra advent =)

Fridaaaa
0

Sätter inte upp förrän på första advent.
Är inte mkt för julpynt ^^

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

De är dom som fixar till första advent. Mysigt är de när man tittar upp på alla fönster alla fönstren finns ljust tända.Kyss

Cristine
0

Jag kan sätta ut stakarna..inte mer!

Kanske granen ute!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

På Fredagkväll ställer jag fram mina adventstakar. Har tittat om de fungerar idag Flört

Maria
0

Det lilla vi har åker upp till advent och sedan så åker det bort så snart helgerna är över,

/Maria

aggeelin
0

Adventspynt till första advent, ja kanske någon dag före. Julgardiner till Lucia,känns för tidigt att göra det tidigare (röda med stora vita hjärtan i köket) och JULpynt och JULgran till JUL. Julen varar hos mig till tjogondag knut

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Stjärnor och ljusstakar kommer upp till nästa söndag.
Tomtar och julpynt väntar jag med till efter lucia, sen åker det ner direkt efter nyår. Bara stjärnor och stakar som får vara kvar ett tag.

Zabelle   

Hans K.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hmmm..nu är julgranen uppe i området…ingen snö, vi är fortfarande inne i november…. Jag vill vänta !!

stina63
0

*7 Gunilla Nu ser jag att du har redan påbörjat en trådSkäms.
Skyller på att jag har jobbat hela helgen. Kyss

[GunillaF]
0

#12 Advent är så trevligt att det kan behövas flera trådar att skriva om det.Skrattande

stina63
0

Finns mycket att skriva om advent,,

Snön den bryr jag mig inte alls om. Kallt får det vara men snö vill jag inte ha.

Men de är klart måste jag välja mellan halka och snö väljer jag snöObestämd

Men de är fint när snön ligger och den kommer från skyn när man är ledigSkrattande

Eija
0

Visst känns det konstigt att det är redan 1:a advent nästa söndag, förra året hade vi kallt och snö….ja, va tiden går fort…själv kommer jag att vänta till då innan jag sätter upp ljusen i fönstren…kommer nog att även sätta upp julgardinerna då med, som förra året…

Förr bruka jag vänta med gardinerna till veckan före julen…men nu får det bli som sist…

Lägger in en bild här från 1:a advent förra året, som jag tycker är så gullig, ser ut som att mina pojkar väntar på tomten redan…Glad

Eija
0

Och såhär ser det ut när det är tänt på kvällen….och inga pojkar ivägen

Fridaaaa
0

#15 Åh har du cairnterrier. Dem är jag väldig bekant med, den rasen ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.