Spelar du på bingo-lotto?
Jag har inte tålamod nog.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nix tycker det är tråkigt.
Men verkar som att väldigt många spelar idag, då bingolotterna har varit slut lite överallt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vi spelar faktiskt ikväll ;)
Dock sitter jag vid datorn men syskonen vill gärna sköta lotten och "dutta av" :p
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag avskyr Bingolotto, tramsigt och pladdrigt och dessutom kan man vinna en massa strunt som i alla fall inte jag vill ha.
Jag har spelat en enda gång och det var när min lillebror låg på SöS strax innan han dog i AIDS. Han ville att jag skulle spela med honom och då gjorde jag det.
Jag tycker lika illa om Postkodlotteriet och vanliga Lotto också, spelar aldrig.
Jag gjorde det några gånger för sådär 22 år sen
. Det tar för lång tid tyckte jag då, nu har jag inget intresse alls av att göra det.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
När Bingolotto började för många år sedan så var det på lokalTV med Loket i Göteborg. Min pappa hade en servicebutik och sålde Bingolotter.
Min man avskydde detta spel och program men min pappa skickade varje vecka in överblivna baksidor på lotterna i hans namn så en dag så ringde de och sa att han vunnit plats som gäst i studion
Då kunde han inte låta bli att vara med för man fick ju dra en låda i programmet. Vinsterna var inte så stora då. Han var både sur och nervös men han vann en TV och vi hade ingen i sommarstugan så det var ju bra.
/Maria

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ja ibland har det en förmåga att bli bra!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej, för långtråkigt för mig nu 
Nej.
Vi skulle gjort det i går.Bara för att det var 20 års jubileum.Men det blev inte av.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag och min familj brukar spela bingolotto kanske 3 ggr på ett år. Jag har vunnit ibland, mest småvinster. Den högsta vinsten jag har vunnit var 1000 kr på guldfynd =)
Nej, men brukade titta ibland. Slutade med det när Loket slutade. Vet inte säkert ens vilken kanal det går på nu?
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#11 Tv4 plus eller 7an som heter heter nu. På söndagar :P
#12 Jaså, det är där de gömt sig! 
Tänker inte kolla ändå.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Då och då spelar jag. Spelade faktiskt i går när det var jubileum.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#13 Japp hehe jag kollar inte heller:P