Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: fritid-och-hobby
Läst 640 ggr
Cristine
1

Spelar du på bingo-lotto?

Jag har inte tålamod nog.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Nix tycker det är tråkigt.
Men verkar som att väldigt många spelar idag, då bingolotterna har varit slut lite överallt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dermot
0

Vi spelar faktiskt ikväll ;)

Dock sitter jag vid datorn men syskonen vill gärna sköta lotten och "dutta av" :p

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[peter54]
0

Jag avskyr Bingolotto, tramsigt och pladdrigt och dessutom kan man vinna en massa strunt som i alla fall inte jag vill ha.

Jag har spelat en enda gång och det var när min lillebror låg på SöS strax innan han dog i AIDS. Han ville att jag skulle spela med honom och då gjorde jag det.

Jag tycker lika illa om Postkodlotteriet och vanliga Lotto också, spelar aldrig.

aggeelin
0

Jag gjorde det några gånger för sådär 22 år sen Flört. Det tar för lång tid tyckte jag då, nu har jag inget intresse alls av att göra det.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

När Bingolotto började för många år sedan så var det på lokalTV med Loket i Göteborg. Min pappa hade en servicebutik och sålde Bingolotter.

Min man avskydde detta spel och program men min pappa skickade varje vecka in överblivna baksidor på lotterna i hans namn så en dag så ringde de och sa att han vunnit plats som gäst i studionSkrattande

Då kunde  han inte låta bli att vara med för man fick ju dra en låda i programmet. Vinsterna var inte så stora då. Han var både sur och nervös men han vann en TV och vi hade ingen i sommarstugan så det var ju bra.

/Maria

Cristine
0

Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

#5 Flört ja ibland har det en förmåga att bli bra!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

Nej, för långtråkigt för mig nu Tungan ute

chik
0

Nej.

Vi skulle gjort det i går.Bara för att det var 20 års jubileum.Men det blev inte av.

Lena.P är jag i verkliga livet.

charlotta82
1

Jag och min familj brukar spela bingolotto kanske 3 ggr på ett år. Jag har vunnit ibland, mest småvinster. Den högsta vinsten jag har vunnit var 1000 kr på guldfynd =)

Anders 50
0

Nej, men brukade titta ibland. Slutade med det när Loket slutade. Vet inte säkert ens vilken kanal det går på nu?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#11 Tv4 plus eller 7an som heter heter nu. På söndagar :P

Anders 50
0

#12 Jaså, det är där de gömt sig! Skrattande

Tänker inte kolla ändå.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Då och då spelar jag. Spelade faktiskt i går när det var jubileum.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

#13 Japp hehe jag kollar inte heller:P