Samtalen
Vad brukar du prata med vännerna om?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag ramlar oftast in i samtal som rör livet, känslorna och livet efter detta,,,,
Jag är nog ganska så tråkig har jag insett
Det beror på vilka av vännerna. Djur, träning, konst, inredning, barn…
Oftast har man något intresse gemensamt och då halkar man in på det.
Känslor ventilerar jag bara med ett fåtal väldigt nära vänner.
Jag är nog svår att komma "in på livet". 
Zabelle
Har flera vänner som jag pratar om precis allt med, inget ämne är uteslutet utan man säger det man tänker på.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Oj. Ja, mest musik och vad som skulle hända om vi träffade idolerna, tror jag. Jag och min kompis Cia, som båda två har rodie drömmar, pratar en massa om vad som skulle hända om vi for på turne med det ena bandet och det andra. Det är inte speciellt normala samtal vi har och det blir mycket skratt. Vet inte hur många gånger hon hotat att ha med sig ett koppel om vi någonsin får jobba med the GazettE eller Alice Nine, haha. 
Men ja, mycket skratt blir det då jag pratar med mina kompisar, men vi pratar och stöttar ju varandra när vi mår dåligt också. Har pratat om både ätstörningar, självskadebeteende, självmordstankar och liknande med kompisar. Men oftast blir det bara massa random snack och så, mest då om musik, konvent och konserter. 
Vet att jag fortfarande pratar om Gackt konserten med Cia, fast det är mest hon som nämner vad hon sa till Gackt då 

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Vi brukar prata om livet, stötta varandra om någon av oss mår dåligt, pratar om våra jobb och framtidsplaner.
Just nu består umgänget mest av jägare, (även kvinnliga sådana) och då är samtalsämnet givet. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
pratar om allt mellan himmel och jord