Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 601 ggr
chik
0

Årets Jul Klapp"""

Är enligt Radio Halland Matkasse, Hem till dörren!!

Hur roligt var det på en skalla 1-10?

Här i vår lilla boning så är det barna som får julpaket. O vi vuxna spelar om paket som inte får kosta mer än 50 kr…O så äter vi gott o trivs..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Hörde oxå att årets julklapp var en matkasse. Egentligen ingen dum ide att ge bort, särskillt i till jul då januari sen kan vara rätt fattig för många.

Har inte provat själv, de är gjorde för familjer och för en annan som är ensamstående känns den rätt onödig och dyr. Men tycker det kan vara ett bra alternativ om det är stressigt runt en och man vill slippa lite vardags saker. Vet många som provat och blivit nöjda men tyckt att det i längden blivit för dyrt.

[peter54]
1

Generalkorkat tycker jag, särskilt som det just nu står i tidningaran att det funkar dåligt, dålig kvalitet, dåliga leveranstider och dyrt.

Jag tycker att det borde vara folkmajoriteten som ska avgöra vad som är årets julklapp, inte handeln.

zabelle
0

Tror inte heller att "matkasse" blir årets julklapp om folket får välja.
Det är säkert bra när man är stressad, men visst vill man välja varor själv så länge man kan?

Vi ger också bara julklappar till barnen, vi vuxna köper till vår respektive, inte till hela släkten.

Zabelle   

Maria
0

Jag vet inte hur de har röstat fram "årets julklapp" men egentligen tycker jag nog idén med en matkasse är ganska kul.

Då ska det ju givetvis fungera och vara bra kvalitet på produkterna.

Många gånger så har folk allt man behöver och ska man ändå ge bort något så tycker jag idén är bra.

/Maria

Fridaaaa
0

Ja sa detm på radion idag.
Jag skulle inte vilja ha det, tråkigt…

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

Ja årets julklapp är ju ingen höjdare.

Men tanken är inte så dum, om man skall ge något o inte vet vad.

Vet att jag o sambon fick en låda med kaffe konserver o ost o det var en himla bra paket.

Som om man ger bort en fruktkorg.

Men just det där o ha en beställning…Nä""Det kan inte bli bra.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Man är ju inte tvingad att ge bort en matkasse…Tror inte det blir nån succé!

Men om….Ska den levereras på julafton då, av en tomte?  Skrattande

Hoppas nån är hemme och tar emot så den inte ställs utanför dörren.

För övrigt så har vi slutat med julklappar!

Men skämt åsido…Här i regionen har det blivit lite av en succé med matkassen, ICA har bra fart på den verksamheten.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Loveradio
0

Lät inte alls som en rolig julklapp. Visst, det kanske är smidigt till vardags men inte att få i julklapp.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

valley
1

Det lät inte roligt alls med en matkasse.

Jag fick en färdig pepparkaksdeg ett år, att baka själv alltså. Det var inte speciellt kul att öppna det paketet.