Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 563 ggr
Cristine
0

Hjärnkollaps

När jag suttit och försökt få igång datorerna har jag nästan inte fått någon sömn alls, då kollapsar hjärnkontoret för plötligt dök det upp en blå sida där jag kunde plocka ut vad jag ville ha för att få igång den jag höll på med. Jag förstog ändå att det inte kunde stämma så jag rörde inte sidan, jag antar att jag hallucinerade.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Du kanske drömde? Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Vet precis hur det känns, hade problem med min förra dator hela sommaren och gjorde hur många återställningar som helst och annat. Men man blir galen och kan sitta idagar. Ett tips som jag lärt mig med alla problem jag haft kan vara att skapa en återställningspunkt. (Det är ett datum som man kan ställa tillbaka datorn till då den fungerade.) Du vet säkert detta. Kan vara något som funkar. Om jag inte minns fel trycker man på F4 tills det dyker upp. Läs instruktionsboken. Men man blir tokig när det inte funkar, de dagarna hatar man datorn.

Lycka till!!!

Cristine
1

#1 Jag tyckte det var verkligt, men sedan somnade jag framför datorn.

När jag vaknade var jag inne på LK.. kan bara komma in på den och en till sajt..inget mer.

#2 Jo jag hade en återställningspunkt på av dem men det funkade inte ej heller med skiva. jag hade tappat både internet och Google.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

OJ"" ja men nu är du här..O det är ju huvudsaken..

Lena.P är jag i verkliga livet.