Mary Quantmodet.
När mini skirt kom till Spanien -66 var det inte så länge sedan de retucherade de foton som gjordes till veckotidningarna och fyllde igen sprunden på kjolarna därför blev vi förvånade när reportaget med miniklänningen gick igenom (stövlar Yves st Laurent). Det gjordes i Frankrike för säkerhets skull. En spännande tid
Nu bär man helst pantys under dem.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Snyggt!
Pantalonger är bra..man kan ha en snygg klänning, utan att behöva visa benen! 
Ja, idag har jag rutiga tjocka strumpor, ibland har jag randig. Fungerar bra till något svsrt och så en färgglad sjal.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Det är tur jag är sjuttio nu så nu är det långa kjolar som gäller
men jag har aldrig kunnat sätta på mig en strumpa eller pantalonger i hela mitt liv..
Jag minns att min man köpte en Mary Quantparfym åt mig som luktade syren men kläderna kommer jag inte ihåg 
Cristine..Det var tider det. Fint kort..
Märken::::Har aldrig varit min grej….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Så fin du är Chiristine.
Själv har jag aldrig ägt något kortkort. Knappast något märke heller.
/Maria
# 0 Tycker också att Du är fin! 
Sisa…visst är hon fin Cristine 
Så vackert foto på dej cristine,. Märkeskläder har inte varit min grej alls.
Har haft kort kjol när jag var yngre Men inte kortkort, Idag hade det inte sätt klokt ut på mej hehe om jag hade satt det på mej.
#0 Vilken vacker bild på dig!!! 
Vi kan väl ha kortkort nu med Stina 
Tack alla för de orden. Jag shockade mycket på den tiden särskilt när jag gjorde ett reportage dansansde på ett tak i en spetsklänning med stora hål i och bara trosor under *fniss*.
Polisen tog mej när jag var på stranden i bikini, det var förbjudet..tur att teamet fick ut mej.
#12 Fräckt Cristine med en sådan dans
du är härlig du!
När jag tittar på dina gröna stövlar/stövletter så minns jag mitt 70-tal då jag hade liknande men de var svarta 
# 12 Jag tycker Du ska skriva en bok " Cristines memoarer ". Jag lovar att jag blir en av dom första, att läsa den!