Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 541 ggr
Cristine
0

Konstiga nojor

Jag skulle adig kunna bo i ett hus som står öppet mitt på en slätt jag vill ha skog eller berg bakom huset, det känns tryggare så. Vilka nojor har du.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag har en knäpp noja (eller fobi)Skrattande

Jag klarar inte av hål i lakan, madrass eller örngott. Det spelar ingen roll om det är ett pyttehål. Jag kan bara inte lägga mig då.

Jag vet inte hur många gånger jag sovit ovanpå sängen när jag bott på hotell eller liknande.

/Maria

flisan708
0

Jag måste alltid gå en runda i lägenheten innan jag går hemifrån, se att allt som ska vara av är av. En gammal yrkesskada från när jag jobbade i hemtjänsten som sitter i. Känner även en extra gång på dörren när den är låst innan jag går. Det hör ihop med rundan. Kanske både en noja och fobi. Ursch nu skäms jag!!! Skäms

Maria
0

#2 Det är väl egentligen en ganska klok runda du gör.Flört Numera så har man ju så mycket apparatur som ska stängas av och kollas.

Börjar man däremot gå runt fler gånger och inte lita på sig själv eller känner på dörren en massa gånger innan man blir övertygad då handlar det mer om tvångshandlingar.

/Maria

KaiPon
0

Jag klarar inte av ojämna nummer. Vet inte varför, men jag gör inte det. Försöker komma över det, men det är inte världens lättaste heller. Sen har jag antagligen en massa andra nojor, då jag har lite smått tvångstankar/OCD. Inte mycket, men det finns där. Obestämd

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

chik
0

Inte lägga nycklar på bordet""Tycker jag inte om.

O Totalt förbjudet att kamma borsta sig i köket.Fy vad äckligt…

Lena.P är jag i verkliga livet.

penke
1

det lilla huset på prärien..är "dålig feng shui"
bättre med stöd BAKom :- ) 
Jag vill nog inte heller ha utsikt åt ..ALLA håll

en liten runda gör jag oxå hemma,innan jag åker iväg på morgonen,
främst för att kolla att kontakten till kaffebryggaren är ur

jag har svårare r jämna siffror..i väckarklockan
07.11 på första och 07.16 på andra några steg bort

jag har säkert några ..nojjor till
men de är egentligen bara charmiga vanor *skratt*

penke

Loveradio
0

Jag har lite tvångstankar. Tungan ute

Täcket måste ligga åt rätt håll. Alltså påslakanets öppning ska vara längst bort. Ligger täcket åt fel håll alltså tvärtom tycker jag att det känns obehagligt. Samma sak gäller kudden om det är ett tryck på, trycket måste ligga åt rätt håll.

Känna på handtaget om dörren är låst trodde jag alla gjorde?

Symmetri är ganska viktigt. Bordsdekorationer måste stå rätt. Stolarna ska stå rakt.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com