städnoja
De där med städning är bra. Men man får kanske akta sig så man inte städar för mycket och städar bort något som är värdefullt
Som denna kvinna från ett städfirma. Som städade på ett tyskt museé men Hon tycket att konstverket såg lite smutsig ut och började städa den, Hon skrubbade sönder konstverket för 7 miljoner
haha oj!
Men man kan ju inte vara så smart om man putsar uställningssakerna?! Tycker inte jag i alla fall.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Instruktionerna var tydliga. Firman som sköter städningen på Ostwallmuseet i tyska Dortmund fick inte komma närmare än 20 centimeter från konstverken.
#2 Ja precis, hur kan man missuppfatta det?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Oops 
Hahaha det där läste jag också
Som Mr. Bean på riktigt!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Ungefär som när någon har målat något satt en skylt. Rör ej det är nymålat, Nog måste man röra just för att känna om det stämmer
#6 Haha det stämmer så bra! Man får som en tvångstanke när det står så.
Också om man skulle se en stor röd knapp där det står "rör inte denna knapp" så skulle det nog klia i fingrarna.
hehe När det står på en dörr. Dra inåt för att öppna. Då gör man precis tvärt om man drar utåt istället
#8 Haha ja, kanske är vi alla rebeller innerst inne 
Kan inte låta bli att tänka på skulptura utställningen här i stan.
Jag skulle säkert kunna göra bort mig o riva eller köra bort nått jag tyckte se ut som om det bråte som nån ställt ifrån sig.
Ibland kan ju det som nån upplever som konst andra uppleva som skräp o bråte.
Fast sa nån åt mig att låta det vara så hade jag inte rört det. Och definitivt inte inne på ett museum.
Var rädda om varandra
Ja signemo på ett museé tror inte jag att jag hade vågat röra något alls,,