Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 576 ggr
stina63
0

Idol

Sitter och tittar på idol måste säga

Vad dom är duktiga Helt otroligt duktiga, Kyss

Fridaaaa
0

Molly gjorde mig besviken idag, sjöng falskt nästan rakt igenom:S Moa & Robin var bäst idag. Hoppas André åker ut eller Amanda F Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

Robin är bäst tycker jag, han hoppas jag går ända till final. Glad

Molly brukar jag tycka sjunger bra, men ikväll satt inte en enda ton rätt. Det var fruktansvärt falskt, tyvärr.

Moa tycker jag är bra, men jag tycker svenska folket överdriver så himla mycket om hur bra hon är.

Amanda F och Amanda P tycker jag sjunger helt okej.

Hoppas på att Olle eller ännu hellre André åker ut ikväll. Dom sjunger inte bra.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

stina63
0

Jag vet inte vem som åker ut Men det bllir nog Olle eller André, Men oavsätt så är dom helt otroligt duktiga,.

Loveradio
0

#3 Javisst, dom har ju alla utvecklats på ett bra sätt.

Fridaaaa
0

André tycker inte jag direkt har utvecklats, han låter likadant oavsett vilken låt han har. Och Amanda F, hennes röst och personlighet (det blyga) tilltalar inte mig alls :)

Loveradio
0

#5 Håller helt med. Alla har utvecklats förutom André. Nä jag håller med, det stör mig ganska mycket att hon blir en helt annan person på scen och direkt efter hon sjungit så blir hon sådär blyg igen.

Fridaaaa
0

#6 Ja precis, han låter exakt likadant hela tiden och hans uttal är kasst.
Vi tycker precis samma då Flört

Loveradio
0

#7 Ja och så är han så himla barnslig. Tycker han passar bättre i småstjärnorna. Japp, bra smak du har Flört

Fridaaaa
0

#8 Hehe ;)

Bybo
0

Visste inte att de hyllat Moa så mycket. Men, iaf så har hon varit min favvo från början. Och, i kväll började jag att snyfta då hon sjöng hehehe

stina63
0

De blev Olle som fick lämna Idol denna vecka,

Fridaaaa
0

#11 Ja och det var som jag ville,han eller andré. Dem var inte bra idag och ingena v dem 2 har direkt utvecklats.

stina63
0

Kommer bli svårt eftersom en ska åka ut varje vecka och en kommer vinna, Men andra sidan så har alla vunnet eller vinner något på de att vara med,

Men Den som kommer stå där framme tävla mot varandra är Moa och Robin,
Molly ligger när hon också men jag tror inte hon kommer vinna, Sen Amandorna dom är väldigt duktiga mycket duktiga på seenen, Men Moa eller Robin någon av dom vinner

aggeelin
0

Jag ska nu se Idol i efterskott eftersom vi har varit ute och ätit. Jag tycker att tjejerna är bäst. Killarna önskar jag ut i ordningen Andrè (han är som så liten), Robin (ger mig fel sort rysningar) och Olle (söt men tjejerna är bättre på att sjunga) få se hur det går, jag har inte läst i tråden

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet