Jag är stolt
Över mej själva
Har hela dagen varit sugen på att röka. Så sugen. Har intalat mig själva att Röka de är bra ändå.
Jag går inte upp i vikt så mycket eftersom jag äter inte så mycket då, Som kakor och godis,
Sen slipper jag all dessa infektionerna bli sjuk som jag har blivit nu under tiden jag har slutat röka.
Tänkte bara en ask jag kan ta en cigarett resten kan jag spara till nästa gång.
Jag for ner till affären köpte fyra munkar med glasyr på. Två påsar morötter små färdig skalade som man kan gnaga på. Två förpackningar GB glass som var extra pris på. Bananer och päron, Lasagne också för de är gott,
Men jag köpte inte cigaretter..
Därför är jag stolt över mej
Bra gjort!:)
Mvh/Ellen<3
Tack Jag är inne i tredje månaden så suget finns fortfarande, Men inte så mycket
Stina!!
Bra gjort..du skall vara stolt..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jätteduktig du är
/Maria
Ja, det kan du vara!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har fortfarande ursäkter att börja röka inom mej,,, får försöka övertala mej att inte börja igen, 
Så duktig du är! Tre månader…..bra att du klarat dig så länge, kanske den svåraste tiden är över? Men farligt ännu!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Bra jobbat!!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Du har då verkligen anledning att vara stolt!
Snälla Du..håll ut, börja inte röka igen! Jag tror på Dej..
Tack jag försöker stå emot. Tänker att jag får väl börja träna då så jag kan hålla min vikt. För jag vill inte gå upp i vikt. Har inte gjort de innan och har kunnat hålla vikten normal, Då vill jag inte gå upp nu.

# 10 Jag beundrar Dej! Så många gånger jag försökt sluta röka..utan att lyckas! 
Jag har slutat många gånger också sisa, Men denna gång kände jag att jag är tvungen att försöka sluta. För jag hade lite sådan där hosta Och näsan täppt hela tiden. Hostan är borta och lite fortfarande täppt mellanåt i näsan.
Annars hade jag inte slutat..
BRA JOBBAT, Stina!
Lycka till Stina!
Jag håller alla tummar 
Jag håller också tummarna Stina.
Jag har ju hållit upp sedan nyår och min man sedan i mars så jag vet vad du går igenom nu. Jättejobbigt emellanåt men håll ut för "anfallen" blir glesare
/Maria
All lycka till dig! För att bryta en ovana eller påbörja en van så krävs det att du gör det 21 gånger. Det säger iallafall forskningen.
Fortsätt göra dig själv STOLT! ❤
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Vad duktig du är!!!!! Tre månader är superbra jobbat. Du kommer att lyckas!!!!!! Stor kram till dig och njut och var stolt.
Klart du ska vara stolt Stina!
Detta kommer du att klara av hur bra som helst 
Zabelle
Bra jobbat !
det är bara de första tjugo-tjugofem åren som är värst …*hihi*
näää,jag minns att SUGET kom över mig allt glesare o glesare
och att det bara krävs en "kort stund" för att det ska släppa taget..
spar du "cigg-pengarna" i en burk eller..?
o virkar med rastlösa fingrar ?
penke
Skoj! Vi är många som hejjar på dig. 
Idag har det varit lite bättre,
Nä penke jag sparar dom inte ännu i en burk, Just nu går dom åt till plåster och annat hjälpmedel,
Har haft rätt mycket innan hemma, Där datumen har gått ut, Har sparat de efter ha försökt innan att sluta, Då har det blivet över när jag har börjat röka igen.
Men jag tänkte varför inte försöka använda de. ÄVen om datumen har gått ut. En del var från år 2005 
Men dom fungerade om inte annars psykiskt.
Jag känner och vill fortsätta att inte röka. Även om det är gott, Men jag måste för min hälsa
nyare karlssons klister ? :- )
om de från 05 är ngt torra
njää…
jag höll på samma.lite plåster,mer tuggummin..
tills jag tänkte o sa högt vad i …äschans äsch !!
(ngt liknade)
så här bryter jag inte något nicotinBeroende
bara för mig börja med vanliga sockerfria V6
jag gav mig ..äsch på det bara
JAG SKA SLUTA !!!!!!!! 
BASTAA!!! 
..summan av lasterna är konstant kan jag trösta med
jag vet inte om alla de andra alla är ..hälsosammare 
de är iallafall roligare..och mer sociala
penke
Hehe ja psykiskt är det att det fungerar, Men Dom är slut nu, Nu har jag andra som jag har köpt penke
Tack goa sisa

# 24 Så lite så..du är värd mer än så! 
Bra gjort Stina..heja ..heja
. Nu håller jag tummarna för dig. Inte bra att röka, försök du med Sisa.
kramar Jile