Höjdrädd
Jag är det… är du?
När jag gjort 4 pinnar på stegen känner jag mej yr.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nix, det är inte jag. 
Nja, jag klarar en hel del pinnar på stegen. Det blir värre när pinnarna börjar ta slut och jag ser fina äpplen/körsbär längre bort. Jag har en gång varit med om en stege som började glida och jag ramlade av 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag är väldigt höjdrädd och nu har jag ju dålig balans på platta marken så jag kan inte ens gå upp på en stol.
/Maria
Lite är jag,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ja, det är jag. Fast det är inte lika farligt som när jag var yngre. Då kunde jag inte stå på ett bord. I somras var jag iväg och klättrade på en vägg som var 13 meter hög och halvvägs upp började det kännas skakigt när jag tittade ner, när jag var högst upp och skulle ner igen så skakade jag och hyperventilerade nästan så jag knappt hade kontroll på kroppen. Det var inte lätt att släppa taget kan jag säga. Trots det vill jag ut och klättra igen :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Det är jag med! Kan knappt stå på mattkanten, utan att vara rädd att trilla ner! 
Jag är höjdrädd men inte då jag sitter i ett flygplan då är det superhärligt.
Namiko
..
Höjdrädd.. Ja det är jag…När jag var liten så var jag en riktig klätter apa o inte rädd för några höjder..Men nu behöver jag inte komma långt upp för en kroppen börjar skaka..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Nja, sådär. Börjar jag titta ner så får jag lätt svindel, men tittar jag bara rakt utåt så är det ingen fara. Sen håller jag med JereMina, i flygplan är det inte farligt. Då hänger jag mer än gärna i fönstret och tittar på lapptäcket nedanför…
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km