Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmed-hjärtat-på-rätt-ställe
Läst 1269 ggr
[cherstin]
3

Dagens Guldkant

Vad ser du som guldkant på denna dag?

Min blev en skogspromenad och 3 kg trattisar.

Cherstin

Namiko
0

Jag fick följa med en kompis och hälsa på alla djuren på min gamla skola.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Branneli
0

Att jag klarat av en hel dag med många aktiviteter !!

(tvätt / tumla / diskmaskin / stryka gardin & hänga upp / promenad / duscha / laga mat / dammsugit kök & hall med lilla dammsugaren / bytt köksmattor )

En guld(kants)-dag  Glad

….nu är det mental träning att ta det lugnare imörrn & njuta av minnet från  "gulddagen" Oskyldig

Maria
0

Att jag kom iväg på egen hand till ett köpcentra och åkte både buss och spårvagn. Fick handlat en massa bra grejor ocksåGlad

/Maria

FrökenFrisk
0

Jag fick storm huvudvärk på jobbat och åkte hem 45 minuter tidigare. Skulle vara på middag hos några vänner ikväll men ringde och tacka Nej.

Så min Guldkant blev då vänner istället åkte hem till oss för att lämna en påsa choklad!! Sådana vänner växer inte på träd! Min guldkant! :)

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

[cherstin]
0

BRA jobbat brudar!!Skrattande

Cherstin

[Sisa]
0

Min gulkant igår;

Min dotter var här!  Kyss

Namiko
0

Fick ta en promenad med min närmaste vän (hon är som en syster för mig) som är hemma från sin praktik i Stockholm den här helgen. Har saknat henne så mycket.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Cristine
0

Min guldkant är att jag till slut kom in här efter många timmars %&¤##%%

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[cherstin]
0

#6 och7,  ja, goa vänner och döttrar är guld värt!

#8 Ajdå, vilket besvär du haft. Men det blev till guld till slut.

Min guldkant idag: skurat ur städskåpet. Maken har gjort ärtsoppa på 2 kg gula ärtor. Det blir många guldmiddagar det.

Cherstin

stina63
0

Många fina guldstunder ni har haft här,
Själv ská jag bjuda på middag i kväll, Så de är min guldstund med vännernaKyss

[SweetRose]
1

För mig blev det en chokladprovning med Fairtrade choklad! Skrattande

Fridaaaa
0

Den hemmagjorda pizzan som vi ska göra senare och mysig hemmakväll med partnen, det blir min guldkant på denna dagen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[cherstin]
0

#10 Lycka till med midddagen!

#11 Riktigt AVIS blev jag nu!

#13 Jättegosigt, ha det så skönt.

Maja2
0

Min dag har varit minst 8-kantig med tanke på alla guldstunder jag haft idag. Min yngre dotter är här, tillsammans med sin sambo och lilla Hund, Min andra svärson gav mig en gammal bil idag, underbara promenader med hundarna, lydnadsträningen med en av hundarna var, som alltid, superb. Middagen blev jättegod, Jag har städat och tvättat idag, är så nöjd och glad. Har nu på kvällen tänt ljus och myser :)

Anders 50
0

En heldag i skogen med 18 kamrater, kan det bli mer guldkant på tillvaron?  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

mieeow
0

kvällsfika med vännerna! Det blev många skratt, härligt med nära vänner :) Det behövs <3

chik
0

Min Guldkan är NU"" Lysna på Miffo…O se blir det Guldkant hela dagen..""Att jag är""

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

Vi får se vad dagens guldkant blir idag Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Dagens guldkant är att jag sovit länge.Skrattande

[cherstin]
0

Nyponen jag plockade igår har jag torkat i ugnen idag. Startade omkr kl 7 och nu är de klara. Det blir soppa eller te så småningom.

WinterPrince
0

Dagens guldkant har idag varit min häst. Han skötte sig utomordentligt på kursen och gjorde mig så lycklig!

Namiko
0

Dagens guldkanter var middag med familjen (har inte träffat systrarna + flickvänner sen i somras) och sen var jag ute med ena syrran och fick lära mig lite parkour. En riktigt trevlig kväll :)

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Närkontakt med en fjoling tillsammans med min pojke Glad

[cherstin]
0

Vilken härlig upplevelse Peter för er båda.

Det är så fint med de små sakerna som blir till guldkanter, bara vi lär oss att se dem.

Solen är på väg upp i Söderhamn, gräsmattan är frostig och det är -1 ute. Domherren med fru och talgoxarna delar på viltfågelfröna.

Cristine
0

Här är det full rulle, de flyger fram och tillbaka framför mitt fönster eftersom foder autmaten hänger på väggen ganska nära. Det är en guldkant på tillvaron.