* Hallo**
Här i daton..
Hur är det?? Med inlägg på forum o sajter…
Svarar du efter Vad Du tycker!!
Eller blir du påverkad av vad andra tycker…
Kan du känna att du inte vågar tycka till…
jag bara undrar så där lite på Söndags morgonen…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik, jag kör mitt eget race, men jag kan känna mej väldigt ledsen när jag ser vad som händer andra och försöka göra något åt det
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag svarar som jag känner, Men tänker efter lite först innan jag skriver och skickar iväg, Så det inte är för negativt.
Jag är ärlig i de kommentarer jag skriver. Skriver aldrig då jag ser att andra redan har en åsikt och den är inte lika som min.
Det kanske beror på att jag inte vill uppröra någon eller precis som stina63 skriver, jag är rädd att låter för negativ.
Hur tänker och känner du Chik?
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Jag svarar som jag tänker och tycker, men jag försöker vara noga med att uttrycka mig "försiktigt" så att jag inte ska misstolkas som elak eller ironisk.
Ofta svarar jag på initialinlägget utan att läsa andra poster och då finns ingen chans att bli påverkad.

Meningen är ju att man ska kunna tala fritt men ska alltid se över vilka uttryck man använder så det inte kan feltolkas.
Det enda "problem" jag haft på alla dessa år är detta med bikarbonaten!
Jag försöker skriva vad jag tycker. Men på vissa sajter tål inte vissa att man har andra åsikter, t.ex politiska åsiker, och kommer med påhopp vilket är synd. Jag tycker man ska respektera att folk tycker olika istället för att klanka ner på den personen. Och inse att vi faktiskt lever i en demokrati.
Och ibland så kan man tycka olika i en fråga än de andra som har svarat, och för att slippa behöva försvara sin åsikt så kan jag låta bli att skriva. Det är ibland skönast.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
jag har ju aldrig någon som helst åsikt,om jag vågar mig på att tränga mig in med ett artigt svar,så har jag först läst igenom alla svar,och försöäker tänka mig alla andra svar som kan tänkas komma efetr,och vattnar ur det i en o-sårande konsencus.
njää,nog för att det ibland kan vara på sin plats att ..upprepa en liknade åstikt/svar,för att ..den sidan ska får rätt "vikt"
när jag tycker ett inlägg är intressant,men jag inte omedelbart kommer på ett svar
men har ett som inte hunnit formulera sig,kan jag först läsa igenom andras
annars gör jag det efteråt..men,ofta innan jag skickar
Jag tycker om att skriva lite ..grusigt,att det skaver en gnutta
så andra får fundera lite när de läser :- )
..vara "elak" undviker jag,men är heller inte alltid ..snäll
det blir ju ingen dialog,om alla bara bräker :Bää-hä
inte att KRÄVA "vetenskapliga eller teologiska" belägg,
mer,mest för jag är nyfiken på hur o varför någon funderar så.. *ler*
penke
Jag tänker nog till både en och två gånger ibland. Det kan tyckas fegt men jag ursäktar mig med att jag inte vill stöta mig med någon. Ibland kan det också vara så att jag inte har lust att ge något svar.
Visst måste man vara försiktig i kommentarerna och tänka till både en och två gånger innan man postar ett inlägg. En lämplig smiley kan många gånger hjälpa till för att undvika missförstånd.
Jag ger mig inte ofta in i diskussioner, men läser jag något som är direkt fel så kommenterar jag.
Och det kostar inget extra att kommentera "med glimten i ögat" för trevnadens skull.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag svara på det som trådskaparen har skrivit. o det försöker jag göra utifrån vad jag tycker.
Här inne på LK är som o vara hemma.
Men när man är på andra sajter som man kanske inte skriver så ofta. Där kan jag känna..""Törs jag skriva så här!! Men så brukar jag tänka..Jag tycker ju faktiskt så…….
Ja tackar för att ni skrev o tyckte till..
Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag gillar att diskutera men försöker att vara så saklig som möjligt.
Sedan är det lite skillnad på vilken sajt man befinner sig också. På Politik så har ju alla samhällsfrågor som gemensam nämnare men för övrigt så röstar vi alla på olika parti så därinne blir det ofta ett annat "klimat".
/Maria