Din Dator!
Förutom att sitta här..till vad använder Du Din dator ? 
Att läsa forskningssajter från Asien, Sydamerika och Europa och läsa om sådant jag är intresserad av.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Redigera och fixa med mina bilder
Ser på film
Spela The Sims 3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Allt :P
Jag håller kontakt med vänner via msn och mail, lär känna nya människor på olika ställen, jag läser enormt mycket om vad som helst som intresserar mig för stunden, jag skriver, pluggar, spelar spel, lyssnar på musik, ser på filmer/serier, virkar (har mönster på datorn), hittar recept och inspiration till mat och bakning, söker jobb, betalar räkningar och säkert mycket mer som jag inte kan säga på rak arm.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Allt möjligt här också :)
Kollar klipp/filmer/dokumentärer på Youtube. Är inne på Facebook. Lyssnar på musik. Plugga. Och en massa annat.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag skriver mycket, mest redigering av artiklar och andra texter till diverse tidskrifter.
Jag behandlar också rätt mycket bilder, ibland kan det bli 50 bilder varje dag.
Sedan vistas jag mycket på reptilsajter där jag är moderator eller medhjälpare.
Det händer att jag bara slöar framför datorn med nåt spel också, Bubble Shoter eller Bud Redhead.

Som fotoalbum
Facebook;ar (håller kontakt med kollegor, släkt,vänner, lägger patiens, köper/säljer via "Nya Motala köp& sälj")
Bankärenden
Köper kläder/tv/dator/badrumsgrejor mm
Mailar
Söker information
Läser tidningar
Gör korsord
Deltar i tävlingar
Fyller på sönernas busskort
Lyssnar på musik
Tittar på webb-tv
….kommer jag på just nu 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Skriva fanfics, lyssna på musik, prata med vänner… Oh! Och leta efter bilder på mina favvoband.. Har.. Över två tusen bilder på olika japanska band och artister jag gillar.. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Denna dator jag har nu byggde jag enbart för att spela. Menar prestandan på datorn. Men det har inte blivit så mkt spelade så som jag önskade, så jag hade klarat mig med en klenare dator.
Annars så använder jag datorn till att surfa och redigera bilder mest. Men det har inte blivit så mkt fotande som jag önskat detta året.
Ibland kan det bli lite musik, men det är ytterst sällan.
Ibland så brukar jag analysera bilder folk lägger upp på forum. Ibland så analyserar jag eget material jag fotat/spelat in.
Analyserande av eget material blir bara mindre och mindre då jag slutat att spela in, bortsett från ett undantag jag gjorde i gamla lägenheten (har sagt upp den).
Snart så börjar ju bandy-säsongen och då så blir det ganska mkt läsa om bandy etc.
Funderar på om jag skall börja fota bandy igen och lägga upp lite bilder på bandy.ifokus denna säsongen 
Man kan säga att jag använder datorn till lite allt möjligt 
Tänk..så mycket man kan göra på sin dator! 
Jepp, visst är det fantasktiskt 
# 10 Kul att se Dej!
Utan datorn hade DET aldrig gått! 
Så sant, så sant 
Datorn har blivit ett nödvändigt ont i livet men jag tycker om teknik och jag använder den. Kul så länge det fungerar men avskyr när det krånglar.
#6 Skrev upp det mesta som även jag gör även om det skiljer sig lite.
Att använda datorn har blivit en del av vardagen men använder den även mycket i mitt jobb. På jobbet har det blivit smidigare sedan vi börjat använda den i dokumentationen osv. Men jag är tacksam för att tekniken gått framåt. Minns när jag var liten och vi köpte hem familjens första dator som var en "Spectrum", det var tider det.
Jag använder datorn i första hand för att läsa nyheter, vara på iFokus, Facebook och liknande.
Jag mailar och håller kontakt med jobbet.
Mina bilder har jag på datorn.
Jag använder datorn som uppslagsbok. Googlar mycket.
Med min nya surfplata (om man nu ska räkna det som dator vet jag inte….?) så spelar jag spel som Wordfeud, lägger massa tankepussel och annat som kan träna hjärnan.
Har även läst några E-böcker.
Jag har blivit helt såld på en app som heter "Angry birds" Man skjuter slangbella med olika fåglar på konstruktioner med grisar. Det gäller att ta död på grisarna. Hur fånigt och hur roligt som helst
/Maria
Läser tidingen
Mailar
Spelar
Bankärende
tittar på film

Tittar på tv program som jag har missat. Mail o information..
Lena.P är jag i verkliga livet.