Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 1232 ggr
[Sisa]
0

Harmoni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här..ensam med en kopp kaffe!  Kyss

När finner Ni harmoni ?

Fridaaaa
0

Sitta och surfa lite på nätet och något gott att dricka (ex coca cola) och bara ha det lugnt eller ligga framför tv och kolla på något roligt.
Och veta att jag inte har en massa måsten, som ska göras :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

När jag sitter nånstans på jakt i skogen och njuter av naturen och funderar på vad som ska hända.

Ofta kan man vara låååångt bort i tanken, men ändå ha den där skärpan som behövs för att vara beredd om det händer något.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

JereMina
0

Hemma vart som helst i hemmet men hemma!

Cristine
1

Harmoni är livskvalitet, det är att ha inre frid, att bära på negativa känslor är inte bara dåligt för dig själv utan de förgiftar omvärlden också!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Namiko
0

När jag känner att jag kan göra vad jag känner för och njuta av det jag gör eller omgivningen. Känner ofta av det ute i skogen eller vid sjön när jag strosar runt med hunden utan att behöva bry mig om nånting. Kan få samma känsla inomhus också men då handlar det ofta om att något positivt har hänt eller så kan jag ibland framkalla den där harmonin med hjälp av musik.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Säger som JereMina, var som helst hemma!
Gärna med alla djur, barn och barnbarn samlade Kyss

Zabelle   

stina63
0

Harmoni indre frid må bra,.. De får jag tillsammans med goa vänner eller när jag är själv. Genom medition eller bara vara inte göra något. Bara slappna av njuta av livet. Ute i naturen finner jag harmoni en frid inom mej som är helt underbart,Kyss

flisan708
0

Håller  med Christine i hennes förklaring av harmoni. Den var bra Glad

Min defintion eller känsla för harmoni är:

Att känna harmoni är även att kunna känna att man mår bra fysiskt, psykiskt, emotionellt och socialt. Åter igen hamnar man på helhetsperspektivet. (Socialt- då man känner att man har bra vänner nära som bryr sig.)

Men frågan var ändå om jag känner harmoni.

Måste få lov att säga att jag hittat tillbaka till den denna höst, känner att jag hittat tillbaka till mig själv igen. Haft några tuffa år bakom mig med olika former av sorg och var sorg har tagit sin tid. Det har tagit tid men nu kan jag säga att jag tagit mig igenom allt och att jag funnit min harmoni i hela mig själv igen. Det är skönt för det har varit stunder då det känts omöjligt. Glad att jag är där jag är nu. Glad

Wand
0

När jag ligger i en varm och skön säng tillsammans med min fästman så känner jag mig ganska harmonisk. Oskyldig
Jag finner även harmoni då jag dricker något varmt och gott samtidigt som jag sitter invirad i ett varmt täcke och kollar på en bra film. Glad Och när jag sjunger!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?