Pizza
Du har pizzadegen utkavlad framför Dej..vad fyller Du den med ?
..och vad dricker Du till ? 
Hm…massor av lök iaf, och tomatröran med en massa vitlök..men, har slutat med bröd, så ingen pizza för mig. Ifs åt jag aldrig kanterna förr heller…så känns inte som någon förlust :))
När jag gör hemmagjord pizza, så har jag först ketchup eller tomatpuré i botten, sedan skinka, tonfisk, champinjoner, ibland räkor och såklart ost ovanpå. Mums!
Dricker pepsi eller annat läsk till i regel :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Låter smarrigt :))
Jag dricker gärna vatten, cola eller rött vin till :))
Jag är en sån där som vill ha allt på pizzan samtidigt :P Det ska vara champinjoner, tomater, majs, ananas, lök (både gul och purjo), zucchini, paprika, inlagd vitlök och allt möjligt annat som finns hemma och som går att äta på pizza. På det har jag sojaost och kryddor, då passar antingen oregano och basilika och har man det kan man slänga på soltorkade tomater också. Har jag banan hemma tar jag det istället och kryddar med curry (vill gärna ha jordnötter på då också men det har jag aldrig hemma).
Allra helst vill jag ha smultroncider till men oftast blir det vatten.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tomatsås, lök, fläskfilé, svamp, tomater och massor med ost. Till det en kall Beanessås. Rött vin till är inte dumt.
Glömde nämna såsen :P Den varieras beroende på vad som finns hemma men min nya favorit är extra stark chilisås som man kan vräka på ordentligt med :) Annars blir det tomatpuré eller ketchup.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#3 Är smarrigt med ;) Du får testa det någon gång 
Det viktigaste är att det är en god tomatsås tycker jag.
Brukar göra en som får puttra minst en halvtimma med vitlök och olika kryddor.
Sedan varierar det med vad jag gillar att ha på pizzan.
/Maria
"tomat"-sås blir en egen mix på soltorkade tomater, chili och basilika. Lite färdigt chilisås i för att få det lite lösare.
Kassler, champinjoner och ananas på det sen.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag fyller den inte alls, det får frugan göra eftersom det är hon och barnen som gillar pizza. Hon hade gjort en igår, men vad det var på vet jag inte. Jag äter aldrig pizza.

För mej blir det calsone dubbelvikt fyllning köttfärssås i och massor med extra ost i., Glas gott vin till detta
Nej, gillar inte Pizza alls då äter jag hellre Langos.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#12 Langos ger mig rysningar då det innehåller vitlök ;)
Ojoj, hemmagjord pizza är en favorit!
Grunden är alltid ananas, banan och curry. Gärna jordnötter om det finns hemma, annars klickar jag ut jordnötssmör. Kan ha på skinka ibland också, men oftast blir den vegetarisk. Kan variera med lite annat smått och gott ibland också.

Mvh Stephanie 

Jag gillar inte pizza…..men när familjen gör hemmapizza, så lägger jag "bara" fyllning direkt på bakplåtspappret.
Räkor / skinka / lök / beasås / ost
Familjen mixar konserverade tomater med en massa krydor, som sås.
Jag kör vegetariskt eftersom jag är vegetarian.
Smetar på ett jämnt lager med tomatsås, kanske lite extra för att det inte ska bli för torrt. Sen lägger jag på annanas, gröna och svarta oliver, banan och currykrydda. Och toppar med massor av ost
Gillar kekabsås på pizza också, men det har jag aldrig hemma utan det blir om jag äter restaurang-pizza.
Till dricka blir det Cola eller Trocadero
Provade en gång att beställa pizza med pommes på, men det var inte gott! Blev alldeles för mäktigt och så var pommesen mjuka 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#16 Du kan lätt göra go kebabsås själv! Filmjölk, salladskrydda & lite paprika krydda tror jag det sambon brukar använda:P
#16 Det lät ju inte gott. Pizza med pommesfrites

/Maria
#14 Äntligen nån som förstår livets goda, jättegott med annanas banan curry och jordnötter! 
Zabelle
#19 Eller hur! 

Mvh Stephanie 

#19 Låter med som Flygande Jacob än Pizza
/Maria
#17 Tack för tipset! :)
#18 Haha, ne det är inget jag rekomenderar iallafall 
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Kebabpizza är en favorit när jag köper pizza, ananas/banan/curry-pizzan blir bäst när jag gör den själv 

Mvh Stephanie 

Nu blev jag så frestad att jag gjorde en pizza med lite vegetariskt på men saknade jäst så det blev en snabbdeg.Tog ditt tips Bumbleboo om att låta vitlök sjuda i tomatsåsen en stund så vi får se hur denna snabbdegspizza smakar.
Blandar allt möjligt grönt men idag blev det bara tomat,ost,lök och champinjoner.Tager vad man haver i kylskåps grytan,en kall lättöl är gott till eller ett glas vin.
Brukar faktiskt använda pajform när jag bakar pizza på så vis får jag upp kanterna och mer fyllning i.
Den ser god ut får jag fresta med en bild 
#24 Åh, den såg smarrig ut
/Maria
#24 Oh så gott det ser ut!!! Jag som är sååååå hungrig nu 
Zabelle
Det blev riktigt götta trots snabbdegen och vilket bra tips att sjuda tomatsås vitlök och kryddor/örter ,den lär jag köra med hädanefter 
Tvi Vale, äter inte pizza, endast som nödproviant!
Cherstin