God morgon 10/10
Idag blev det upp kl 5 med tuppen så nu har jag druckit mitt kaffe och ätit min ost och skinkmacka, städat lite och bränt en massa kartongbitar som låg och störde.Det skulle bli kallt sas det på väderleksrapporten men än känns det inte av här inne vilket jag är lycklig över.
Ha en bra måndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men God dagens Cristine!!Uppe ,,med Tuppen??Ja det är på Morgonen som man får gjort något. O du har då verkligen gjort mycket redan…Bra jobbat Cristine.
Själv så har jag bara Runnit ner till Köket o här sitter jag nu o kollar på Daton…
Mörkt ute men varmt.Så vad vi får för väder går inte o säga nu.."Det regnar Inte""
Ja. Får fara ner till Vårdcentralen i dag För mina prover var inte bra i Fredas…Ja..Ja..Någon skall ju sitta o bli stucken där nere med,. O nu är det tydligen jag..
Fin dag till er alla där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack Chik!
Du Chik, du måste lära mig hur man" rinner ", jag skulle behöva det just nu för jag kan inte ens "glida".
Du måste ge order till hjärnan innan du åker dit att proven ska bli bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Glider!!!!
Wow"""Då är du på god väg…
Ja du!!Jag tänker o visualiserar men inte hjälper det mina prov…Dom lever sitt liv….
Lena.P är jag i verkliga livet.

God morgon Cristine och chik och alla andra!
Måndag igen och ny vecka, spännande med nya utmaningar.
Regnat har det gjort under natten men nu är det uppehåll och drygt 6 grader.
Dags att att snygga till sig, vill ju inte skrämma mina nyvakna medresenärer på bussen
Håller tummar att proverna är bra idag chik
Ha en bra dag där ute allihopa!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er!
God morgon alla!
Vad tråkigt med dina prover chik, håller tummarna att dom blir bättre.
Här var det milt idag, behövde inte skrapa rutan.
Nu sitter jag på jobbet och ska ta tag i veckan.
Kram på er!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
God morgon 
Tittar in lite snabbt innan jag åker till min behandling. Här har det regnat hela natten och det gör det fortfarande.
God morgon
Måste röra på fläsket idag, så man blir av med dallret haha :=D
Vill gå ner ca 5-6 kg, så får börja röra på mig mer. Vill jogga men tror inte direkt mitt knä håller för det (läkare vet dock inte varför jag får ont om jag rör på mig på mycket och anstränger det).
Ha det bra!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon alla.
Jag har min man hemma idag eftersom han har jobbat i helgen.
/Maria
Godmorgon! Här är det än så länge ett obestämt väder. Jag har haft lite sovmorgon så här första dagen i veckan men nu är det dags att sätta fart på jobbet. #8 Det brukar vara bra att styrketräna framsida lår, en stark lårmuskel avlastar knäleden.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10 Ok tack för tipset. Går det att göra hemma? Då jag ej har råd att gå på gym :)
Godmorgon!
Mulet och har regnat lite här inatt.
Ska snart åka och proviantera så att det finns gott att äta när det blir älgjakt 4 dagar senare i veckan.
Ha en bra måndag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#11 Jag ska fundera och återkommer med någon typ av övning
#13 Ja tack, vore snällt
Du får gärna PMa mig det i så fall 
God morgon på Er alla underbara människor!!!!
Sisa, tyckte det var så passande att du skrev sista inlägget på vår god morgon tråd igår. Det var du som fick igång oss alla. Det var verkligen en kul dag med många härliga inlägg. Stor kram till dig!!!!
Chik, vi hållar våra tummar för dig och dina prover!!! Kanske inte så illa som du erfar!!!!
Grå och regnig höstdag!!! Är ledig!!!!
Tänkte idag bege mig ner till euromaster och visa upp mina vinterdäck. Upplevde dem hala förr vintern och jag vet ej hur gamla de är, så jag tänkte åka dit med dem och höra om jag inbillat mig eller om det var sant det jag upplevt. De har visst även rabatt fram till den 15 onde om man köper nya däck, så är det tvunget så kanske det blir några kronor billigare. Antalet grader ute gör rabatten. Kanske ett bra tips till Er som funderar på nya vinterdäck!!! Läste om erbjudandet på nätet.
I eftermiddag/ kväll blir det tvättstuga och lite städning här hemma. Idag när jag ställde mig på den fruktade vågen blev jag glad. Min träning har gjort att jag börjat gå ner mina tröstekilon som jag fick av hjärtesorg. Känt mig lättare och börjat komma i mina favorit kläder igen. Men har några kilon kvar, men jag ska njuta av dagens glada nyhet.
Längtar faktiskt till träningen, ska på spinning i morgon kväll. Hon som har passet då, är helt underbart galen och kör skiten ur oss alla. Sen har hon en personlighet som gör att vem som helst blir glad.
Nu blev det väldigt långt inlägg… men det blir så ibland.
Nu vill jag önska Er alla en härlig dag!!!!
Stor kram till Alla ni underbara människor!!!!
God morgon!
Hate historia nyss, haha. Det var kul. Men.. Jag fick tillbaka provet jag gjorde i onsdags.. Gick inte alls bra
Men ska göra muntligt omprov nästa vecka i alla fall, hoppas det går bättre då. 
Nu har jag hål, och runt 11 går jag nog till lunchen.. Fast.. Det beror ju på när religionen börjar också.. Ska kolla det, haha. Jag har nämligen råkat lägga bort mitt schema
Får leta efter det hemma sen.
Annars ska man väll inte göra så mycket egentligen. Hämta ut dockorna när jag kan det, haha. Och fota när jag öppnar packetet så klart, folk har bett mig göra det, haha.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God middag
Chik - Hoppas proverna var bättre idag!! 
Här regnar det lite idag. Ingen snö i alla fall.
Hoppas alla får en bra måndag!
Zabelle
God eftermiddag!!!!
Det blev nya vinterdäck, de var typ över 10 år gamla och jag hade inte fel i att de var lite hala. Fick 11% rabatt för det var 11 grader ute, köpte michelin däck. De var typ bra, sa de. Däck är inget av mina större intressen men det lät bra i alla fall.
Hoppas ni har en bra dag!!!
Kram
#11 Vanliga knäböjningar (squats) ner till en låg stol (utan att sätta dig förstås). Bencurls genom att sitta på en bordskant med en vikt av något slag på vristen och räta ut benet rakt, ett ben i taget, annars tappar du balansen.
#19 Tack för tipsen :)
#tack Peter, de är enkla och bra!