Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 403 ggr
stina63
0

Elen

Tycker det är så jobbigt med elen. Förstår inte hur dom räknar och tänker. Nu har dom delat in sverige i fyra elområden. Just där jag bor i södra sverige kommer elpriset bli högre än övriga sverige. De förstår jag inte alls.

Fridaaaa
0

Gud vad knäppt. Bor med i södra Sverige :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Elpriserna kommer vara olika beroend på var man bor. Ibland känns det som dom lurar en lite tycker jag. Men jag tycker de är så rörigt och krångligt med elen.

flisan708
0

Visst är det sjukt att priser kommer att svänga olika delar av Sverige samt att elen är så dyr numera. Bor i lägenhet och slipper de stora räkningarna, som de i hus har.

stina63
0

Ja de slipper jag också nästan. Har min stuga där betalar jag för värma vattnet och värmen om jag värmer i elementen.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen att flytta hit uppFlört 

Jag antar (och hoppas) att elen är billigare här, men å andra sidan går det åt betydligt mycket mer el till uppvärmning eftersom vi har båda långa och kalla vintrar.

5000-6000:-/ månad under vintern kostar det!

stina63
0

JössesFörvånad gunilla vilka summor

[GunillaF]
0

#6 Japp.

Ni kanske har det ganska bra ändå då!?!Flört

stina63
0

Jag bor inte i hus Gunilla.,,Har min stuga på sommarenGlad Vet inte vad dom betalar i el som bor i hus, Men Dyrt är de 5- 6 tusen i månaden,,, jösses då,.

[GunillaF]
0

Hittade där man kan läsa om dessa elområden

Jag bor i område tre

stina63
0

Tack gunilla.. El är svår att förstå tycker jag. Har försökt men antar att jag inte vill förstå de allsSkrattande

[GunillaF]
0

#10 Ja hua….det är ingen kul läsning alla dessa siffror, momser och avgifterTyst