Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: övrigt
Läst 3280 ggr
flisan708
1

Vilken tros/ kalsongtyp är du?

Jag hänger på Sisa`s tråd på intressanta privata frågor. Så min fråga till Er är.

Vilken tros eller kalsong typ föredrar du?

Jag tycker bäst om hipster och boxertrosor.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bra flisan! Kyss  både tråden och att Du tar med killarna, annars börjar LK likna en tjejträff här idag!  Skrattande

Jag måste nog säga boxermodell..i ren bomull helst!   Glad

Maria
0

Jag gillar också hipsters. De känns rejäla på något vis. Täcker hela rumpan och sitter bra.

Min man hade fått på sig några av mina svarta hipsters och undrade varför kalsongerna kändes så konstigaSkrattande

(Sisa, nu brukar vi inte normalt sett dela kalsonger, hehe)

/Maria

[Sisa]
0

# 2  Kan jag verkligen tro på det ?  Annars skulle det ju vara ännu mera kärlek!  Kyss

Men..jag kan ju förstå, att det är lätt att förväxla kalsonger med hipsters! Skrattande

flisan708
0

#1 Håller med dig. Men det är kul!!! Tänk vad vi får veta om varandra nu. Glad

Microfiber är bra om man har kläder där man inte vill det ska synas. Bomull är det skönaste. Jag tror man klär sig inifrån och ut. Menar att har man bra underkläder så sitter oftast kläderna bättre. Sen känner man sig faktiskt lite snyggare om allt sitter bra.

Om jag ska bli lite mer privat så brukar jag ha underklänning i microfiber som slimmar åt och gör formerna snyggare. Brukar kalla dem för "korven", men de gör att klänningar och tunikor sitter så mycket snyggare och de ringar man vill dölja, slätas ut. Ett litet tips som är en bra investering att ha i garderoben.

Maria
0

Jag minns att min mamma i många år hade liksom en hel "body" Med byxor och BH, alltiett. Detta hade hon t.om på sommaren.Förvånad

Men på äldre dar "hottade" hon till sig och använde vanliga trosor och BH.

Benkläder som man sa förr om trosor.Skrattande

/Maria

Fridaaaa
0

Hipster eller boxer är skönast :)

String = big nono. Obekvämt och risk för infektioner.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

# 4  Bra tråd det här..tycker också det är kul!  Glad

Tack för tipset..men jag undrar om det funkar på mej!  ObestämdAnnars håller jag med..visst är det viktigt att känna sej vacker under.

flisan708
0

#5 Vilken härlig mamma du hade. Glad

När jag en gång i tiden jobbade i hemtjänsten såg jag många varianter av underkläder som gamla tanter hade. Vissa var inte lätt att få på dem men de skulle på, var dag. Sen dessa strumpor som skulle fästas med knapp från något liv. Vad de nu hette. Men de kände sig fina och det var huvudsaken.

Maria
0

Stringtrosor har jag aldrig förstått mig påObestämd Jag fick ett par som present, när jag var med i en trosklubb, på Posten.

Min man och sonen skrattade så de grät när jag visade upp mig när de satt och såg på TV.

Bara det var ju bevis på att jag absolut inte ska ha den typen av trosorFlört

/Maria

flisan708
0

#9 Det var kul!!!! Skrattande Är det inte tur att de inte är så poppis längre?! Visst är string speciellt?! Tror inte det används så mycket numera.

[Sisa]
0

Höfthållare med strumpeband hade jag, när jag var liten..som Pippi Långstrump. Så tack gode Gud för strumpbyxor!

Mammelucker hade jag också..som kliade.

Stringtrosor..har aldrig provat. Det är inte mycket tyg i dom inte!  Förvånad

flisan708
0

Jobbar inom landtinget och de underkläderna vi har där till patienterna är för både kvinnor och män. Jämlikt värre!!!!

[Sisa]
0

# 12  Snygga är dom oxå!  Förvånad

flisan708
0

#13 Haha!!! Visst är de?! Är kanske sköna, inte provat precis.

[Sisa]
0

Jag som trodde det skulle vara känsligt att prata om storlekar..här sitter vi nu och diskuterar trosor, kalsonger och BH-ar..ni är bara för härliga! Kyss

fotokrafs
0

Vanliga trosor och boxer. Ibland string vid speciella tillfällen. Oskyldig

Har inga problem med string egentligen så länge jag har mer kläder på mig, men hemma gillar jag att gå i bara trosor och t-shirt.. och då känns det lite väl bart om baken med bara string.

Cristine
0

??Förvånad

Har trosor som går till naveln och går upp på sidorna.

Gillar inte de som går ner till benet.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

# 16 Skrattande

# 17

Välkommen till LK:s tjejträff, Cristine!  även om också karlar är välkomna!  Skrattande

aggeelin
0

Jag, liksom många av er andra gillar boxer. De bästa trosorna jag någonsin haft finns hos en butik och de finns i alla möjliga roliga färger. De är i modal och elastan. Det är skönare med lite blandning av materialet än bara bomull.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

WinterPrince
0

Vanliga trosor är det som gäller här. Med bra resår, det är viktigt! Sen måste det vara 100% bomull. Något annat funkar inte.

String kan jag ha om jag ska på fest eller så, även dom måste vara i bomull och köpes i en storlek för stort så dom inte ska skära in och göra ont.

penke
0

..trikå-boxer heter det väl?
tidigare hade jag oftare typ. chinnos,då var det skönare med
 vanliga boxer, (i "skjort-tyg")
 när jag tränade oftare,gillade jag modell "jockey"(?) som sportkallsing
 matreal: bomull o ev. andra av naturliga vävar

jag tror jag har ett par som är vita …

penke

Bybo
0

Inte string iaf :))

Anders 50
0

Vanliga hederliga kalsonger av tros-typ,i lite mindre modell.  Gillar inte boxer eller liknande som sitter åt runt benen. Men de duger i nödfall.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Kalsingar är ett stort problem nuförtiden. Har jag hittat några som jag gillar så finns de inte längre när det är dags att köpa nya.

Jag använder boxer, men de ska vara mjuka som t-tröjor och de får inte sitta åt i benen eller någon annanstans.

De ska ha infälld resår i tyget, inte sån breda hemska resårband som till exempel på Björn Borg-kallingar, de skaver och ibland kan de till och med ge upphov till skavsår.

Såna "vanliga" kalsonger avskyr jag, det känns hemskt att "paketera" grejerna som i en påse och dessutom är de ett av de mest kroppsförfulande plagg som finns tycker jag, särskilt om de dessutom har y-front. I paritet med byxkjol och knähöga nylonstrumpor för kvinnor, asfult.

Varför man envisas med att ha gylföppning på kalsonger har jag aldrig begripit, man behöver ha en s-formad snopp om man ska kunna använda den.

chik
2

Oj!!Vilken svår fråga. Har läst o ni vet verkligen vad ni har på er.

Här köpes det Trosor till mig..Ja de som ligger bra på hyllan..O i bland så är dom sköna o ha o i bland så åker dom inte i tvätten utan åker i soppen..

Lena.P är jag i verkliga livet.