Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbok-och-lästips
Läst 879 ggr
Cristine
0

Böcker

Vad läser du just nu?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Ingenting hehe gillar inte att läsa böcker. Sedan är min lillasyster tvärtom, hon läser stup i ett hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Gjorde precis en beställning igen igår från Adlibris på 11 böcker denna gången. Jag har ju mycket tid just nu och på eftermiddagarna/kvällarna när jag mår bättre så läser jag.

Är ingen TV-människa direkt.

Denna sommaren har jag mest läst deckare. Spännande och lättläst.

/Maria

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Just nu Camilla Läckbergs Stenhuggaren. Har läst den förr, men ville "friska upp minnet" lite för jag hoppas få den senaste boken Änglamakerskan i julklapp.

Maria
0

Kollade nyss…Jag har beställt och läst 46 pocket av Adlibris sedan 7/7Förvånad och då väntar jag en ny leverans som sagt.

Gillar jag en författare så brukar jag försöka läsa alla utgåvor. Även om det är deckare så finns det ju ofta en röd tråd bland personerna i böckerna.

/Maria

[LucyInTheSky]
0

Läser inget alls just nu, har ingen ro i kroppen att bara sitta och läsa.

Maria
0

Varför jag har läst så mycket är att det har hjälpt till att skingra tankarna. Är man inne i en bok så slipper man grunna så mycketFlört

/Maria

fotokrafs
0

Jag läser väldigt sällan, nära på att säga aldrig men efter att morsan gett oss "Hundraåringen som…" och nu "Himmelsdalen" så har vi här hemma kört högläsning för varandra. Lite kul eftersom maken läser än mindre än mig, det vill säga ingen skönlitteratur.

KaiPon
0

Oh! My Goddess. -fniss- Läser om den nu haha. En väldigt bra manga faktiskt.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Sisa]
0

Läser böcker i perioder. Hittar jag bra böcker är det svårt att låta bli. Det gäller bara att hitta dom!  Obestämd

Maria
0

Sonen har varit här och hjälpt mig att installera Stadsbiblioteket på min surfplatta så nu har jag lånat Camilla Läckbergs senaste som E-bok och det ska bli spännande och se hur det känns att läsa bok på "plattan"

/Maria

Namiko
0

Jag är en sån där som inte kan hålla mig till bara en bok (ska jag göra det krävs det väldigt mycket av boken i fråga för att jag ska kunna fokusera på den helt ända fram till slutet) och just nu läser jag väldigt sällan men håller ändå på med "Stäppvandringen", "The lost symbol", "Kinesiska symboler" och "画儿上的美人" (The lady in the painting, fast det är mycket mer plugg än läsning). Väntar också på en resebok om Kina som kommer vilken dag som helst och att pocketversionen av "I havet finns så många stora fiskar" ska komma ut. Läser mycket mer faktaböcker än skönlitteratur nu för tiden, dom håller mitt intresse uppe bättre och så får jag lära mig nya saker.

Det var länge sen jag fick ett riktigt läsil då jag kan läsa hela dagarna i flera veckor, det hade varit skönt att ta sig bort från datorn och mysa ner sig i sängen med en bra bok istället som omväxling. Mycket av min lästid försvann när jag flyttade till en lägenhet utan badkar och slutade åka buss, det är dom två ställen jag har lättast att läsa på.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

chik
0

Just nu har jag en bok i en serie av Margit Sandemo liggande vid min säng.

Jag kan rekommendera johanna Hille brant.

Freja - Sagan om Valhalla
Idun - Sagan om Valhalla
Saga från Valhalla

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

#12 De böckerna har jag aldrig lästGlad

/Maria

[Sisa]
0

# 12 Dom böckerna låter lockande!  Glad

Bybo
0

#12 Dem är mysiga :))

Själv läser jag Själars samband

Branneli
0

Just nu är jag inne i en läsar-period & plöjer böcker….

Avslutade "Änglamakerskan" nyss, toppenbra !!

Nya boken är; Tre sekunder av Roslund & Hällström.