ingen reklam tack
Så står det på utsidan av min dörr. Förra året blev jag så trött på all dessa reklam som damp ner i brevlådan. Jösses ibland undrade jag om min lägenhet var den sista brevlådan dom la post i slängde i lite extra för att inte ha för mycket kvar.
De är så skönt har inte så mycket papper nu att kasta. De känns skönt. Sen finns där nackdelar också. För jag missar en del reklam som skulle kunna vara bra att ha. Men jag överlever de också.
Nu märker jag att dom börjar skicka reklam som är adresserad till en istället. Tycker det har börjat lite mer och mer med de.
Hur har ni de med reklamlappar?
Jag tog bort "ingen reklam, tack" skylten på nya postlådan. Jag vill ha reklam. Det är kul att titta i tycker jag. Och nu använder jag den att tända med i spisen när jag läst klart =)
Ja de är bra de lucy använda de sen till att elda med. Men de är något som jag inte kan. Bor i lägenhet.
Ingen reklam. Tack!
Synd dock att man inte slipper adresserad reklam,
fast det kanske kan fixas på annat sätt?
Fast brevbärarna får ha lite jobb också
. Tja dom river jag när jag har kollat igenom dom. Än är det inte så mycket som kommer. Men de börjar komma lite mera adresserade till en
Här tar vi i mot reklam…Vill ju inte missa något.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Om man vill slippa direktställd reklam i brevlådan, kan man ringa
SWEDMA´s NIX-register på tel 020-557000, kan bara ringas från fast telefon, och beställa blanketter för att nixa adressen.
MVH Cherstin
#6 Tack för tipset! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tar emot reklam! Fast jag läser den sällan…
Min syster hade en lapp på sin förra brevlåda där det stog: Ingen reklam tack!, men gärna IKEA katalogen.
Haha!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Tar emot reklamen! Vill ju hålla Brevis med jobb, och sopåkaren och värmeverket!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vill ju inte göra någon arbetslös..Men jösses de var så mycket som kom. Bara de att jag gick inte iväg med de slängde de. När jag tillslut gick iväg med de så var det tungt.
Tänk viss reklam vill jag ha, Men man får inte välja.