Nykomlingarna
Men vilka raringar! 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
#2 Tack! Hoppas på fler ägg nu. Den första hönan, Lovely är mest för att hon är så söt 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Dearly kanske den ena kan heta? Namnen ska väl matcha? Riktiga raringar ser det ut att vara! 
FrökenFrisk
vad fina dom ser ut. vad är det för ras??
Lena.P är jag i verkliga livet.
Såna pötisar.
Jag funderar allvarligt på att skaffa pullor igen (dvärg) men, måste få någon att hjälpa mig att fixa ett hönshus :))
#5 Den lille med tofs är troligtvis blandras och dem 2 vuxna vet jag ärligt talat inte:P tack!:D
#6 Härligt med höns. Vi hade tur, för det var ett hönshus här när vi började hyra huset:) Gammal dock men dugligt, byggde bara till hage.
Dem har fått namnen Lola (den gråaaktiga) och Dolores den som nästan är "dalmatinfläckar". Min faster som har döpt dem hehe :)
Perfekta namn! Jag bjöd alltid mina japanska silkeshöns på majs när det var fest. Tex vid jul, födelsedagar mm.
FrökenFrisk
Så söta din hönor är nykommlingarna. Jösses så söta.
Hönor"O tupp. Dom är ju så Intelligenta.Vi hade ju en höna som hette Tippa. "Hon är på min sida. O hon var inte o leka med. Hon visste vad hon ville..
När jag inte såg henne var det bara o ropa o vilken fart hon kom med. Sen visste hon att godis fans i kylen o där framför kunde hon stå o hoppa o skrika för att man skulle ta fram något till henne..
Sen var hon som en blixt på o ta Möss.O hon åt upp dom..varav att vi inte åt hennes ägg..
ja gå in på min sida o titta på Tippa.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#8 Hehe tack!:D
Alla mina höns plus tupp heter nu:
- Lola
- Dolores
- Lovely
- Magda
- Agda
- Petronella
- Gabriella
- Knut
#9 Tack! 
#10 Haha knasig höna som tog möss 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 11 Fina namn..gäller bara att hålla reda på vem som är vem! 
#12 Jo då gör jag. Ingen ser likadan ut :)
De var ju fina!
Kul för Knut att få tre nya damer! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#14 Ja han blev glad, försökta para dem 2 största direkt haha och idag har han parat en av dem "gamla" 2 gånger under loppet av dem 10 min jag var inne där idag haha :D