Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1029 ggr
aggeelin
0

Godmorgon, onsdag 28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er! Ingen godmorgon tråd än… här kommer en!

Här är mulet men det sägs att det ska bli fint. Jag ska vara inne på jobbet hela dagen och vet att jag knappt kommer att hinna äta lunch men det är en dag med roligt innehåll så det gör inte så mycket.

Ha det fint!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon! Jag satt precis och funderade på om jag skulle göra godmorgon-tråden.

Idag skiner solen så det fina vädret verkar hålla i sig.

Fick mail ang friskvårdsbidraget, som jag fortfarande inte utnyttjat, med en liten artikel om dans. Lindy-hop pratade dom om, vilket jag länge tyckt skulle vara roligt att lära sig. Det eller Jive. Blir till att googla lite…

Ikväll är det "lill-lördag" så jag får äntligen lyxa till det med lite coca-cola. Det är inte lätt att bli av med det beroendet, men har minimerat det till, onsdag, fredag, lördag nu istället för varje kväll…

chik
0

agge o WP o ni alla fin dag till er..

WP- Bra.

Ja då var det onsdag hela dagen.. Har inge speciellt som jag skall göra, utan den glider för bi som vilken dag som hellst.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

God morgon!

Ha en bra dag!Glad

[peter54]
0

God morgon Glad

Fin dag igen, ooootroooligt Glad

Jag har prexis avklarat morgonens alla sysslor, duschat, gräddat pannkakor till barnen och sett till att de har allt med sig till skolan, nu har de farit med skolbussen. Nu har jag några minuter på mig innan jag själv åker med sjukresetaxi till min behandling.

Anders 50
0

Gomorron!

Mulet och grått väder här, har varit en kall natt.

Är strax på väg till storstan och kiropraktorn för 4-månaderskoll på ryggen. Han lär inte hitta nåt fel denna gången heller, men bäst han får kolla själv.

Resten av dagen ägnas åt plantering.

Ha de bra ni också!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Godmorgon på er alla sjuklingar och friskaFlört

Ha en go dag alla…

/Maria

FrökenFrisk
0

Go förmiddag!

Här är frukosten avklarad och morgonduschen gjord. Nu väntar påklädning och make-up för att sedan tillbringa dagen och kvällen på arbetet.

Idag dagdrömer jag om industriarbet där jag inte behöver vara glad och trevligt mot kunder och håret kan spreta som det gör just nu.

Ha en fin dag allihopa!

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

JereMina
0

God förmiddag, jag hoppas ni får ha en bra dag Glad

Cristine
0

God förmiddag!

Mitt stora problem är att jag skriver och skriver och inget fastnar. Nu äär det andra gången jag gör tråden!

Äntligen! jag vet inte om det är min dator eller Fokus men i över en vecka har det varit så!

Önskar er alla en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Trött idag. Tråkigt väder, kan vara det som gör det:) Blir alltid tröttare höst&vintertid.

Jobbade några få timmar igår förmiddag och var iväg hela dagen :)
Idag blir det lugn dag.

Ska hämta mina gardiner som mormor att sytt upp till mig, helt nya som mamma hade beställt till mig :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Farwuq
0

Hej, hej.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Sisa]
0

Hej på middagen!

Inte bara hos mej det krånglar med fokus tydligen!  Skrikandes

Här regnar det idag, så min tanke om att städa i trädgården, får vänta tills en annan dag. Finns alltid nåt annat att hitta på.

Ha en fin dag..det tänker jag ha!   Glad

fotokrafs
0

God middag!

Har precis fått i mig soppa och smörgås. Blir kaffe strax.

Mulet ute men inget regn.

I eftermiddag blir det nog att ta tag i lite städning hemma.

Har mycket i huvudet nu, bland annat att jag måste hitta något att ha på mig på bästa vänninans bröllop. Jag som bara har byxor och "gympadojjor" måste skaffa klänning och fin-skor. Jag gillar rött, men vågar man ha det på bröllop? Har dålig koll på etikett

Lägger också upp bild med kanin. Från i lördags

KaiPon
0

Hejsan!

Sitter i skolan nu. Har hål nu så passade på att hoppa in här. Glad Har precis haft lunch, som blev en halvtimme senare än vanligt för min del, hehe. Hade besök från en kille från hare Krishna eller hur det nu stavas, och efteråt slutade det med att han och jag stod och pratade om dittan och dattan. Väldigt trevligt, måste jag säga, och väldigt kul att höra hur han såg på livet och sådant.
Men jag irriterade mig på att vissa i klassen under föreläsningen satt och fnissade då han sjöng ett mantra för oss.
Men han som var här var väldigt bra, och sa till dom som höll på med mobiler och sånt under tiden han pratade att lägga ner. Glad

Vädret här är mulet, och jag hoppas att det inte börjar regna. Jag har nämligen ingen huvtröja på mig idag, och börjar det regna kan min hårfärg släppa smått, då det röda inte är permanent Rynkar på näsan

Men som det ser ut nu kommer det bli en bra dag, och jag känner mig väldigt glad och så idag Skrattande Hoppas det håller i sig till historian sen bara.

Läste ut en bok på 296 sidor igår. Det var till svenskan, jag ska redovisa den om några veckor, och tanken var att man ska läsa lite och skriva läslogg, men jag kunde bara inte lägga ner boken, så helt plötsligt insåg jag att klockan var 23 och jag hade ont i huvudet. Förvånad Men den var extremt bra, faktiskt. Glad Får ta och lösa det hela med läsloggen på nått sätt i alla fall, haha. Får väll skumma igenom den och skriva ner lite för varje kapittel eller nåt. Kanske till och med läsa om den Flört Men jag vet inte exakt vad man ska skriva i läsloggen, så ska kolla upp det sen får vi se hur jag gör.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

fotokrafs
0

#14 Blir nyfis på vad det var för bok Glad

Nu blev jag precis påmind om att jag fick en bok av mamma (Himmelsdalen). Blir sugen på att läsa… jag som sällan / aldrig läser.

KaiPon
0

#14 Den heter Rain, Barry Eisner har skrivit den. Tror original titeln var Rain Fall, men är inte helt hundra.
Den utspelar sig i alla fall i Tokyo, Japan, och det var väll mest därför jag ens tittade mot den, haha. Väldigt bra bok, thriller, fylld av action. Lite mindre trevliga scener finns dock, många dör och så.. Ingenting jättegrafiskt, men det finns, så gillar man inte sånt så ska man hålla sig borta. Men i övrigt var den jättebra, tycker jag. Lite japanska finns inslängd i den, men i stort sett direkt efter så får man förklaring/översättning, vilket jag tyckte var bra. Flört

fotokrafs
0

#16 Skall lägga på minnet. Gillar actionthrillers

KaiPon
0

#17 Den var sjukt bra. Väldigt intressamt faktiskt.

stina63
0

Goeftermiddag

Vilken underbar väder det är ute. Helt underbart är de. Så var denna arbetsdag slut.
Ha en skön onsdagGlad

Karmatarerskanise
0

God eftermiddag/kväll!

Idag har jag hunnit med möte och handla. Fyllt på lagret med ljus där hemma så jag kan tända ljus varje kväll.

Nu ska jag iväg och träna core och efter det spinning. Hoppas ni har en fortsatt trevlig dag!

aggeelin
0

Jag har också fyllt ljusförrådet. Härligt nu när det är mörkare kvällar. Imorgon blir det bara ett pumppass. Jag har gått på bollcore efter pumpen men ledaren är så tråkig så jag har ingen lust med coren, synd. Hon har liksom ingen personlighet alls, det gör mig omotiverad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Karmatarerskanise
0

#21 Usch ja, instruktörer måste ha personlighet och vara puschande! Finns inget värre än tråkiga människor som ska "leda".