Things to do before you die
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Igår eftermiddag när jag skulle hoppa in i bilen så gick det förbi två tjejer och den en säger till den andra.
-Tänk att leva livet efter en lista.
Mer hör jag inte.
I morse när jag håller på att göra mej i ordning så lyssnar jag på TVn där Raymond i "Alla älskar Raymond har en medelålderskris och skriver en "List of things to do before you die".
På eftermiddagen så tittar jag på Family Guy och där tror Stewie att han ska dö inom en vecka och även han gör en "List of things to do before you die".
Har du någon sådan lista?
Nää inga listor här inte, jag har gjort och gör precis det jag vill och det räcker för mej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har inte så många grejer som jag "måste" göra. Just nu har jag dock två mål i livet.
1. Lära mig kinesiska (så jag hamnar nånstans mellan att kunna ta mig runt i Kina obehindrat och tala/läsa flytande)
2. Resa runt i Kina i minst 3 månader.
Det är alltså inte så mycket att jag måste skriva ner det på en lista för att komma ihåg och det dröjer många år innan jag kan bocka av något av det.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Skriver inte heller någon lista!
Men det jag mest av allt vill göra medans tid är..är att resa! 
Nej.
Min dag blir så som den blir.
Nu när jag är sjuk så får dagen bli så.
När man jobbade så var den rätt inrutad utan att man tänkte på det..Bara blev så.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inte precis, men jag skulle ju vilja resa till Japan nån gång.. Helst kunna se Alice Nine och the GazettE live. Möjligtvis Dir en grey också.
Men vanligtvis tar jag dagen som den kommer och sätter sällan upp mål som att 'om treår ska jag vara här i livet' och så, känns bara löjligt egentligen enligt mig.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag älskar att göra listor! Men en "to do before I die" har jag inte gjort.
Jag har en dröm om att bo på en gård med många hästar.
Ska jag leva tills jag blir 75-80 så vill jag ha lyckats uppfylla min dröm, men skulle jag dö imorgon så är inte det hela världen att drömmen inte hann bli uppfylld.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km