Ressugen
Jag är så sugen på att göra en resa nu..kanske en weekend i Paris 
Har Du någon resa på gång ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, men bara en kortare nu till helgen. 60 mil blir det till Ramsberg, där jag ska vara med på en sajt träff.
Har ingen på gång, men herremin vad sugen jag är på att resa!
Den enda resa som vankas nu är en resa med dammsugaren 
# 2 Haha..
Jag åker till Prag första veckan i september! 
Jag har varit på Mallorca 1 vecka i maj 2000 med min farmor, det är det längsta jag har rest, och ett par gånger i danmark
Men hatar att flyga
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 Ooh, där är så mysigt!
Vi har pratat om någon bussresa (vågar inte flyga ännu) senare i höst. Kanske till Prag, Budapest, Berlin eller någon annan stad i Europa.
Vi får se….
/Maria
#6 Har du några tips på ställen man inte får missa? Och vart man kan gå för (billig) tjeckisk mat och underhållning, typ konserter eller liknande? 
#8 Tyvärr inte, är så länge sedan jag var där. Var 14-15 år senast. Men jag vet att jag vill dit igen :)
Finns många fina parker att prommenera i. Minns en som hade gamla ruiner och träd som var gigantiska.
Jag ska åka till Gran Carnaria i november och hälsa på en väninna och hennes barn. De flyttar ner nu på lördag för min väninna ska plugga där ett halv år. Sa hej då åt dem igår, blir konstigt att inte träffa dem så ofta. Tur datorer finns!!! Men det känns skönt att få längta efter november, hur ofta gör man det i denna årstid?!
Jag skulle vilja åka bara med min man till värme och sol för det var längesedan.
Var i Rom ett par dagar i somras, just nu har vi inget planerat men hoppas på en resa till Sverige/Stockholm på höstlovet! :) Bor alltså i Finland.
Har inte rest på hundra år…eller typ 10 år kanske det är…men, jag vill VILL!!

Varken kropp eller ekonomi tillåter resa
.
Hoppas att vi kan ta en båttur i midsommar, visby/bornholm var det detta år….året innan visby/riga…året innan visby/tallin, undrar vad det blir 2012 
Jag reser gärna men nu har jag inte tid på ett tag. Jag åker till Sthlm på en liten kurs i oktober och passar på att besöka min kusin några dagar
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag reser inte så mycket, eftersom jag har mina små djur att ta ansvar för. Tycker det är illa nog att lämna bort hästen när jag ska på tjänsteresa. Dom går på sin höjd till Eskilstuna eller Arvika.
Skulle gärna vilja åka tillbaka till Wales nästa år, men vi får se vad som går att lösa.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har stora planer, men dom ligger långt bort i tiden. Är inte så mycket för att resa egentligen men när jag är hundlös ska jag ta mig till Kina och stanna där i minst 3 månader. Ska precis börja spara till det. Pluggar redan kinesiska så jag ska kunna prata med dom kineser som inte har lärt sig engelska också.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.