Med någon som inte har vett att sluta eller som inte känner av när man inte har mer att säga. Ganska obehagligt tycker jag.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mamma!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag har 5 väninnor som jag kan prata väldigt länge med i telefonen.
Dessutom pratar jag med min bror och svägerska varje dag men det blir kortare samtal.
/Maria
Mamma eller min faster :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min närmaste vän, vi pratar inte alltid hela tiden när vi sitter i telefon men det är inte allt för ovanligt att någon måste springa och leta reda på en laddare mitt i samtalet :P Samtalen med min mamma har börjat bli längre också men dom håller sig oftast runt en halvtimme.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Min svärdotter och jag kan "babbla" läääänge 
Zabelle
Min syster. Vi brukar boka in telefondejter och samtigt gå ut och ta promenader eller städa. Vi bor 100 mil ifrån varandra.
Ska nog skicka ett SMS nu och fråga om vi ska ta en promenad ikväll!
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Pratar nästan enbart med mamma i telefon. Avskyr att prata i telefon. Obehagligt..
Numera pratar jag sällan länge i telefonen. Om jag pratar länge är det med min moster, min brors sambo eller möjligtvis med en fd kollega
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 7 Bra tips!
Har också en syrra som bor många mil härifrån. Vi kan ibland sitta timmar i telefonen!
#10 Mobilen ger bra möjligheter!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 11 

En av väninnorna.
Min dotter.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag är inte den som gillar sitta och prata i telefon…. Men nog händer de de gör de.. de är nog lite olika.. Min syster mamma mina vänninor.
Min son eller dotter eller så vänninna sen tonåren. 
Var rädda om varandra
Min kompis Cia pratar jag väll mest med. Blir väll i alla fall nåt samtal dagligen.
Sen min kompis Tora (smeknamn såklart
) pratar jag med i telefonen lite då och då också, och då blir det oftast närmare en timme vi pratar.
Annars så pratar jag inte så mycket i telefonen egentligen, brukar mest bli sms, men till och med det har minskat nu. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/