Intryck
Vilket intryck som person, får Du av dom som skriver i denna tråd ? 
Ingen har skrivit här ännu så :) hehe Men får intrycket av folk här inne att alla är trevliga, går bra att diskutera med osv.
Mycket jobbigare och svårare på vissa djursidor :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Sisa har ju skrivit ;)
Sisa du verkar vara en ödmjuk person som tar vara på livet.
Håller fullständigt med #1. Alla är så trevliga här, lätt att kommunicera med.
#2 Ja jo, men tänkte inte så
hehe :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tycker mig enbart mött trevligt folk här inne och trivs bra med er alla 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då vill jag skriva om flisan! 
Romantisk quinna som gillar att arbeta med människor. Tycker mycket om djur och barn, men lever ensam. Gillar att läsa, umgås med vänner och skriver kanske lite poesi.. Gillar att Du finns här!
Hoppas att något stämmer 
(Om jag fattat rätt så skriver vi om den som skrivit senaste inlägget ??? Men också mycket troligt att jag förstått helt åt pipan… vanligt..!)
Jag har inte varit här särskilt mycket men Sisa är för mig en mycket soft, mjuk och behaglig person som är väldigt observant - och "hör vad människor tänker och tycker" samtidigt som hon älskar att "få människor att tänka och tycka"! Hon njuter av Livet som det är, men har också åsikter när människor behandlas illa. Ser solen före soluppgången, ser mörkrets mystik innan solnedgången!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#7 Tydligen är det inte så man ska göra 
Sisa i ett nötskal 

#8 - Det är jag i ett nötskal! Att inte hänga med på vad som egentligen menas!!! ;) Jag läser och förstår som en kratta!!! Jag hoppas du och ni har överseende med det?
#9 - Uoops oj..! :I Få se om Sisa själv kan hålla med om det… 

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
hänger inte riktigt med i vad Hera menar….
om hon inte håller med så är det nog bara för att hon är så klädsamt blygsam 
#10 Du var ju inte ensam om att inte hänga med, jag trodde som du :)
#11 Jag menar att jag trodde vi skulle skriva om personen ovanför oss, men tydligen var det inte så.
Fast om vi läser vad TS skriver - så finns det inga restriktioner.. utom att det ska handla om dem som skriver i tråden… Jag tror jag tänker för mycket ibland - och när jag tänker… brukar det inte bli så bra… ;)
#13 Såg det nu också :P Antog nog det för det är så det brukar se ut.
Sisa….en glad, god och omtänksam kvinna!
Frida….en lugn, harmonisk ung kvinna!
Hera…en glad tjej som säger vad hon känner och tycker!
Flisan…är som hon ser ut på avataren!
Walkin….en stabil och omtänksam kvinna!
Andina….en tänkande kvinna!
Maggan….en glad och spännande kvinna!
och Jeremina… en god kvinna med hjärtat på rätta stället!
# 16
Maggan som är rak och ärlig. Tycker om att diskutera på sajterna och kan ha ett häftigt temperament. Men är innerst inne jättego.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
AnnL som är himla go och hjärtevarm. Världen skulle vara bättre om det fanns flera som henne 
Tack för att Ni skriver så fint om just mej..verkar som Ni fått rätt intryck och det är jag jätteglad för! 
Kanske inte var så tydlig och min tanke var att Ni skulle skriva om vem som helst..som skriver i denna tråd. Så nog om Sisa..vill veta era intryck om alla! 
Frida, en ung tjej som alltid ser djuren i första hand. Du skulle passa för ett arbete, som har med djur att göra. 
Hera, ännu en ung tjej med många bra synpunkter..och som gillar att berätta om dom. Glad att Du finns här!
Walkinbeauti, Jag tror Du är en stark och omtänksam kvinna och det känns bra, att Du trivs här på LK!
Andina, dej fastnade jag för direkt. Omtänksam, gillar djur och människor och uppskattar en bra livskvalitét..både för Dej själv och för andra..Du månar mycket om djuren. En person som bryr sej 
Maggan, har jag alltid gillat. Tack för att Du fick mej att stanna kvar här!! En bra Sajtvärd och som Jeremina skriver..en spännande kvinna som har både temperament.. och värme att ge! 
Jeremina, glad och positiv. Gillar naturen och älskar sin man väldigt mycket. Kreativ! Tycker om människor och var en av de första jag mötte här på fokus!
AnnL, också glad tjej. Älskar djur, framförallt Lilla Silver som hon ger mycket av sin tid till. Många bra intressen och gillar att dansa. Blir alltid lika glad, då man ser Ann härinne..och då hon visar bilder på Silver. 
Kram till Er! 
Sisa, du månar om oss alla och får alla att känna sig välkomna
Frida, en go tjej med stort djurintresse och stort hjärta
Hera, tuff och glad djurvän som vågar stå för sina åskikter.
Flisan, vänlig och omtänksam
Walkin, jag tror du är lugn och vänlig person med mycket kunskap
Andina, en mjuk omtänksam tjej med stort djurintresse.
Maggan, mörkrädd, tuff kvinna med hjärtat på rätta stället.
Jeremina, jag uppfattar dig som väldigt mjuk och omtänksam kvinna. Liksom jag älskar du djur, natur och blommor
Ann, Stor djurvän och ett riktigt energiknippe, dessutom världens bästa kompis! Är glad du finns!
Zabelle
Känner att jag inte känner er tillräckligt ännu för att få intryck för varje person. Dessutom har jag lite svårt att hålla reda på vem som skrivit vad och blandar ihop er lite. Men över hela sajten sett så får jag ett intryck av att ni alla är väldigt godhjärtade.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Zabelle; kreativ och arbetar mycket. Gillar att pyssla i hemmet och älskar sina kära husdjur mycket. En snäll och jättetrevlig tjej..gillar naturen och vandrar gärna vid havet. Bor vackert! 
WinterPrince; känner jag inte så väl. Ung tjej tror jag, gillar hästar men tycker inte om att backa med hästsläp. Kan mycket mer än hon tror själv. Lugn, snäll..och vi är glad att du hittat oss här på LK! 
PS! Inte visste jag att Maggan är mörkrädd! 
Zabellle: En sann djurvän. Kunde hon skulle hon ta hand om alla olyckliga djur som finns. Älskar sin man, lille Hebbe o sina katter. Månar om sitt hem. Gillar att hålla sin kropp i trim. Är ärlig o rak. Också värdens bästa kompis och glad att du finns. 
Sisa: En mjuk o hjärtego person som vill alla väl. Är mån om sitt privatliv. Älskar djur och månar om dom. 
Jeremina: En härlig tjej som gått igenom mycket men som ändå har ett glatt sinne. Som tycker om naturen o sina nära o kära.
O,O, Jobbigt o komma in så här långt ner i en tråd..
Sisa. En glädjespridare..
Frisa.Lever för sina djur….
Hera. Omtänksam…
Flisa.. Glad.
WB…Tänkare.
Andinia.Posetiv ordskrivare.
Maggan..Kan""Ärlig..
JereMina. Vis.
Zebelle. Ödmjuk.
AnnL. Glädje..
WP..Ny-
Lena.P är jag i verkliga livet.
Chik; en tjej man aldrig glömmer, massor av humor och gillar att skoja med oss härinne..men kan också vara allvarlig och känslosam. Sprider så mycket glädje omkring sej. Rak och väldigt ärlig. 
Chik, Ett fåtal personer man möter, gör stort intryck, du är en av dem.
Omtanke, humor, ärlighet och styrka i stora portioner. 
Zabelle
Chik, Kan bara hålla med Zabelle.