Jul, påsk, midsommar eller nyår.
Vilken av dem skulle du vilja slippa fira?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Påsk tror jag, firar inte den ändå här. Har aldrig påskpynt osv :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Påsken betyder inget för mig, så den skulle jag klara mig utan.

Spontant, utan att tänka djupare; Julen
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill inte slippa någon av dem!
Nyår, tätt följt av midsommar skulle jag klara mig utan. Ingen av dem har särskilt stort värde för mig och jag tycker det mest är jobbigt att folk ska dricka så mycket på de högtiderna. Det är liksom inget kul när det fokuseras på alkohol när man själv inte dricker.
Påsk och jul vill jag ha kvar, för det innebär mysiga sammankomster med familjen 
Jag gillar dem alla när jag väl är där. Julen, där tycker jag mest om ljusen och myset runt om, inte det där med paket i sig. Nyår är avslut och avstamp, kanske fira med goda vänner. Påsk är ledighet, god mat och umgås. Midsommar är att göra något annat än det vanliga, njuta av naturen och förstås att äta gott.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hm….Nyåret tror jag
Jag vet inte….
/Maria
Julen, som jag känner nu. Den är inte sig lik sedan mamma dog. Då är det jobbigt och jag börjar bäva för det långt innan.
Alla. Julen har jag inte tyckt om alls dom senaste 13 åren, nyår blev ett helvete efter att hunden blev skrämd av fyrverkerierna, påsken är väl någorlunda okej i min familj med familjemiddag och påsktårta, men jag gillar inte ägghysterin och vad påsken egentligen står för. Midsommar är den som är mest okej, grillning med familjen.
Men jag är inte mycket för högtider och bestämda dagar som man ska göra vissa bestämda saker på, ser hellre att man drar ihop något på en helt vanlig dag, då känns det mer som att det görs för att man verkligen vill och inte för att det alltid har varit så.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill också fira ALLA!
Visst är det väl ändå mysigt, då det är Storhelg? 
Ingen! Gillar helger! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Skulle gärna slippa alla,storhelger är bara bökig och en massa folk överallt.Sen är jag av den åsikten att alla fattiga som inte har råd får stå och se på när andra gottar sig i mat och presenter och det har jag svårt med så jag sa ifrån allt vad julklappar heter och ber mina nära skänka en slant istället till dom familjer jag är fadder åt i Navajo.
Nån skinkskiva och en glögg så är jag nöjd mer behöver jag inte