Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 713 ggr
[Sisa]
0

Kör!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fickparkera..backa in bilen i rutan! Något jag inte klarar, har inte gjort sen jag gick i bilskolan.  Skrikandes

Är Du en bra bilförare ?

Fridaaaa
0

Naj hyfsat. Har "bara" haft Körkort 1 ½ år så är fortfarande osäker, så gör bara saker jag vet jag klarar av, annars har jag något med mig.
Fickparkera går inte! Har försökt hundra gånger, får typ till det 4 av dem gångerna haha :) Nej parkerar på vanlig parkering annars får det vara:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Visst är jag det!  Flört Att fickparkera är väl inget jag gör om det kan undvikas, jobbigt när man är stel i nacken!

För övrigt så gillar jag inte att köra bil längre sträckor, och i mörker numera, ytterligare en fördel med att inte jobba längre.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Nu har jag ju inget Körkort men min man är suverän.

Han är väldigt bra på att backa med släp, husvagn, köra lastbi och parkera m.m

/Maria

[Sisa]
0

# 3  Min med..lätt som en plätt!   Skrattande

Fridaaaa
0

#3 Låter som min sambo det. I alla fall med släp. Husvagn har han aldrig kört :) Dock håller han på att ta busskörkort :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

WinterPrince
0

Jag tycker jag är en helt ok bilförare. Även om jag undviker fickparkeringar i möjligaste mån. Kör även med släp, är lite osäker i backningen men det går om jag tar det lugnt och får testa mig fram lite grann. Det tar en stund men hittills har det gått ok.

[Sisa]
0

För att bli en bra bilförare är det nog bara övning som gäller..men varför öva på det man inte gillar, att fickparkera!  Flört

AnnL
0

Anser mig som ganska god bilförare. Har kört både taxi och buss.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[GunillaF]
0

Tror att jag är en rätt så bra bilförare. Har kört taxi, lätt lastbil, släp och husvagn. Även backat och parkerat på de mest "omöjliga ställen.

Jag kör gärna fort, där det går och är "någolunda tillåtet"Flört

stina63
0

Jag har inte kört på många år.. Tror inte jag kommer göra de heller. Men man vet aldrig, Plötsligt så får jag för mig att börja köra igen.
Då får jag nog börja om ta ett par lektioner igen kolla läget så jag känner mig säker

Cristine
0

Jag har inte kört på 30 år, men i Madrid var fickparkera att köra in knuffa fram bilen som stog där sedan göra samma med den där bakSkrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

Ja jag är nog en rätt hyfsad bilförare. Jag har inga problem att fickparkera eller att backa med släp, eller att ta en framhjulsdriven bil ur en framhjulssladd på grus, alternativt en bakhjulssladd med en bakhjulsdriven bil.

Det svåraste i trafiken tycker jag är de bilförare som inte kan köra ordentligt och som kräver att man får lösa problemen de skapar åt dem.

Jag menar såna som inte använder blinkers eller som aldrig tittar i backspegeln innan de svänger, såna som lägger bilen långt ut till vänster nästan över på fel sida mittlinjen när de ska svänga till höger, osv.

chik
0

FickparkeraFörvånad Nä det kan jag inte..Utan jag parkerar där jag klarar av.

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Köra och fickparkera har jag inga problem med, värre är det att hitta dit jag ska… har inget lokalsinne överhuvudtaget.

Sänder en tacksam tanke till GPS:n och alla mina tålmodiga vänner som brukar guida mig rätt när jag kört vilse Flört

Zabelle   

penke
0

..i ett gammalt/tidigare jobb behövde jag dagligen backa med TVÅ släp
 i trånga korridorer
 dvs ledat på flera ställen,det var en utmaning ..i början Skrikandes
annras tror jag mig vara en bra bilförare..
som kan erkänna,att jag skulle ha besvärligt att ta ett nytt förarprov/kort,med alla nya regler o skyltar
 Vet ju hur man kör,men inte "texterna"..

penke

Bybo
0

Inget Körkort. Men, förra året testade jag att köra några gånger Tyst och han som satt brevid sa att jag körde bra

[Sisa]
0

# 14  Dåligt lokalsinne har jag med!  Avskyr att köra på ställen där jag inte hittar..för jag hittar aldrig tillbaka!  Skrikandes