Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 612 ggr
JereMina
0

Tacksam

Vad är du mest tacksam över i ditt liv just nu?

Jag är tacksam över att jag har min älskade man nära mig och att vi är förhållandevis ganska friska Kyss

Cristine
0

Över allt jag har!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

I det stora hela så skall jag inte svara i denna tråd..

För som det är nu..Så okej vi lever vi har mat. Men mycket runt oss nu är inte roligt..

Men Tacksam för att jag lever i dag med..

O de mina lever någorlunda bra liv..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För allt jag får lära mig varje dag.

Maria
0

Tacksam för att min tumör gick att operera bort och att jag har mina nära och kära som är friska.

/Maria

WinterPrince
0

Allt!

Är på ett ställe i livet där allt bara funkar! Det känns väldigt ovanligt, men jag är tacksam för det.

Fridaaaa
0

Är tacksam att jag är frisk, har en underbar sambo, underbar familj och att jag kan ha alla dem djur jag har <3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Livet!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

zabelle
0

Tacksam för att jag och mina nära är friska och har det bra.

Zabelle   

aggeelin
0

Här kommer "agge-tvärt-emot" - tacksam är ett konstigt ord tycker jag- vem ska jag tacka… ?

Jag känner mig nöjd med mycket i mitt liv - men har svårt med ordet tacksam - hjälp mig! Tack Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

De flesta nämner att vara frisk eller bli frisk "intressant"

Jaha du agge…jag har inte hittat på ordet och vet inte vad jag ska skriva i stället *hm*

[peter54]
0

Jag vet inte vad jag ska svara på den frågan faktiskt. Ordet "tacksam" antyder ju att jag har blivit given någonting av någon.

I så fall blir det kramen jag fick av vår dotter igår efter att hon fått sina födelsedagspresenter på sin 9-årsdag.

Om jag istället får ändra från "mest tacksam" till "mest glad över", så är det mycket, men mest för att jag fortfarande lever trots alla odds och för att jag har en fantastisk fru och fantastiska barn och att vi bor i ett fantastiskt hus på landet.

Glad

JereMina
0

#11 Bra ändring Peter och roligt att läsa att du med känner så med din fina familj Glad och bor i hus på landet som jag Skrattande