Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 731 ggr
Cristine
0

Spa

Brukar du gå på Spa någon gång eller tar du hand om dej själv hemma?

Egentligen bör man ha en timme varje vecka åt sig själv,men jag är dålig på det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag blev bjuden för några år sedan till Varbergs spa i tre dagar med massa behandlingar och god mat. Det var lyxigtGlad.

Sedan har jag varit på Hagabadet i Göteborg och gjort ansiktsbehandling.

Ansiktsbehandling var ingenting för mig. För det första så gillar jag inte när andra rör vid mig så nära (därför gillar jag inte massage heller om det inte är min man som knådar)Flört

Efter ansiktsbehandlingen såg jag ut som en "skär gris" i nyllet i två dagar. Tur att man inte skulle gå på fest eller liknandeSkrattande

/Maria

stina63
0

Samma här är dålig på de ta hand om mej själva gå på spa och sådant.. Får fixa en julklapp åt mig själva så jag kan njuta av de

[peter54]
0

Nä jag gillar inte sånt alls, ingenting av det. Precis som bumblis, så gillar jag inte när okända tränger innanför min "personal space".

Hade en bekant för länge sedan som alltid kom in i min personliga sfär. Hon hade sitt ansikte 20 cm från mitt när hon pratade. Till slut tröttnade jag på det där och satte handflatan mot hennes axel och tryckte undan henne tills hon var på "normalavstånd", samtidigt som jag sa till henne -"du kränker mitt personliga bekvämlighetsavstånd". Jag såg aldrig till henne mer efter det.

Det där med att ta en timme och ta hand om sig själv begriper jag inte ens vad det betyder, det gör man väl alltid ändå på sitt sätt?

Min fru går på massage för sin rygg då och då och så har hon väl festat till det med kompisar på någon spa-weekend ett par gånger.

AnnL
0

Har aldrig varit på spa.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Spa!!inget för mig..Nä, Nä.

Tar hand om mig själv gör jag.

Har alltid gått upp tidigare bara för att sitta o njuta..

Lite jobbigt när barna har varit småbaby.Men det gick o få till det…

Sen så har jag haft egen tid när jag har varit ute med hundarna…

O hygienen sköter jag…

""Om jag får tycka???Så tycker jag det är mycket prat om egen tid…kan man inte tänka till lite innan man skaffar barn o sambo..man kan ju bo själv o ta hand om sig…"2ja mina tankar..

Lena.P är jag i verkliga livet.