Saknas!
160 miljoner kvinnor i hela världen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Så hemskt bara tänka på de. Att man väljer bort ett kön flickor gör abort. Förstår inte deras tankegång som tänker så.
Var så innan även idag att det är pojkar som ärver namnet och ser till så att släkt trädet går vidare. Flickor kunde inte föra vidare släktens namn för dom blev ingifta.
Hemskt tycker jag och har alltid tycket att det var väligt konstigt ända sen jag var barn.
Undrar hur länderna tänker göra sen när det nästan bara finns pojkar i deras länder?
världen är bra konstig tycker jag
#1 Tina, vet inte om världen är så konstig, men det finns en massa människor i världen vilka är konstiga. Eller egentligen mera än så. Sinnesjuka. Får man säga så på LK. 

Jo de blir mer och mer människor på vår jord. Men jag tror att det kommer ordna sig ändå på ett eller annat sätt. 
Jag hörde att man i två län i mellansverige ska sluta tala om vad det blir för kön på barnet för att det blev för mycket aborter av flickfoster.
Träffade en person i yttre bekantskapskretsen. Gratulerade till att hon hade fått en flicka (vilket då gjorde att hon hade två "omgångar" barn, en pojke-flicka och en pojke-flicka). Hon svarade att "såklart jag tog reda på könet, hade det inte varit en flicka nu hade jag gjort abort"
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
kina. får väl bara ha ett barn?
o Flickor har ju inget värde..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja tyvärr så tänker folk så även här också i Iländerna. Synd tycker jag.
Chik har för mig att i kina får bara ha ett barn. Då vill dom ha pojkar.. Flickorna hamnar på barnhem. Men de har kanske ändrats nu