Fredagsmys!
Vad är fredagsmys för er här inne?
För mig är det faktiskt den där chipspåsen framför TV:n som får mig att varva ner efter en jobbig arbetsvecka
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
En kall öl och några räkor + kaffe i goda vänners sällskap.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att gå ut och äta på en mysig restaurang..och nåt gott att dricka till! 
Att äta något gott framför tv, dricka något gott och mysa med nära och kära (pojkvän/flickvän/sambo, familj, vänner osv) :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Winter..Som du.Något godis o stoppa i sig o bara vara.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Ikväll ska jag dock tvätta, men jag hoppas kunna slappna av emellan rundorna till tvättstugan. Som gottis blir det vickningschips och vitlöksdip.
Mvh Emelie & Jack
#5 Vickingchipsen är bäst att ha till dipp tycker jag, dem går itne så lätt sönder.
Jag vill med ha dipp men äter bara en sort och affären som är närmst har inte den :(
#6 Dessutom får man upp mycket dip med dom!
Här i min lilla butik har dom inte heller min favorit (kan ta nån annan ibland) så jag bunkrar upp när jag är i stora staden. Nu sist tog jag en näve med påsar, blev väl 5-6st. Använder den i filmjölk som sås till grillat, eller i smör för att göra kryddsmör. Mums!
Mvh Emelie & Jack
#7 Precis :D
Ja det kan man ju göra om man vill hehe :)
Får se vad jag köper till fredagsmys idag, ska köra och handla strax :D
Jag har aldrig fattat fredagsmys. (kanske när jag var yngre)
Jag (när jag jobbar) och även min man brukar vara helt slut på fredagarna så det är ett himla sjå med att bara försöka hålla sig vaken
/Maria
Det är därför du bara ska sitta och mysa. Du behöver ju inte vara uppe halva natten…
Mvh Emelie & Jack
WintwrP..Haa.Bra svar…Haaaa
Hahaha
/Maria
Antar att just fredagens mys är bara för att jobbarveckan är slut, men här jobbas det inte längre! 
Jag myser varenda kväll numera, har just sprättat en Arboga 7,3! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Du har en poäng Anders. Fast man skall ju försöka mysa var dag. Är det en eller två Arboga
.
Var rädda om varandra
Fredagsmys är att koppla av, äta gott. Gärna gå ut och äta som vi gjort ikväll. Vi har varit till en liten kvarterskrog och ätit gott, lite viin till.
Konstigt nog, fast vi/jag är trött så brukar jag vara uppe längre än vanligt. Klockan blir tyvärr ofta bortåt ett innan sängen ropar så jag hör den. Borde lägga mig och sova men nattuggla som jag är passsar jag på att skrota runt. Det är också fredagsmys.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#14 Blev en till nu! De är ju så små….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag är sjukpensionär så för mig är alla kvällar myskvällar. Men nog tycker jag att fredagskvällen är lite extra när jag vet att alla som slitit en hel vecka med sitt knog äntligen får två dagar fria.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Ja och så hittar man någon att växla ord med de andra dagarna ligger ni ju och sover den här tiden.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag säger som en del andra här att varje kväll är mys då jag också är hemma pga arbetsskada. Mys varje kväll med man och djur!
När barnbarnen kommer en del helger då är det Fredag-LördagsMys 
Oj då, jag har glömt att lägga mig, igen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
agge
vad skall vi göra med dig???????
Jag har det mysigt de flesta dagar, men det klart fredagar brukar vara extra sköna. Slut på arbetsveckan och man har helg. Vi brukar ha mys i soffan och se film.
Igår var vi så trötta att det blev en tupplur i soffan innan vi såg film. Att somna i varandras famn är jättemys. 
Vi tittar på någon film hela familjen. Igår såg vi Asterix med Gerard Depardieu. Fru och barn käkar popcorn och chips, men jag väljer hellre en kopp te och ett par knäckebrödskivor.

Har inga fredagsmys. Utan de blir dom dagar jag vet att jag är ledig dagen efter. Eftersom jag jobbar vissa helger.
Men då tar jag de lite lugnt och myser
Min:
är en variant
att efter hela arbetsveckan ,och gemensamma maten flyta ut i soffan,
med eller utan chips eller ostdodlar
ev. är teve´n påslagen (?)
kanske div. ungar klättarnde omkring
inga djupa intelektuella övningar
viktigast :att trängas *ler*
fast,nu är jag singel ..
penke